پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح امدادی “نوروز همراه شما” کرمان موتور آغاز به کار کرد

شرکت کرمان موتور به رسم هر سال و به جهت رفاه حال مشتریان خود، برای نوروز ۱۴۰۲ طرح “نوروز همراه شما” را اجرا می‌کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این شرکت در نوروز سال ۱۴۰۲ خدمات امدادی گسترده ای برای مشتریان خود فراهم و پیش بینی کرده و تیمی از متخصصان و تکنسین های […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

شرکت کرمان موتور به رسم هر سال و به جهت رفاه حال مشتریان خود، برای نوروز ۱۴۰۲ طرح “نوروز همراه شما” را اجرا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این شرکت در نوروز سال ۱۴۰۲ خدمات امدادی گسترده ای برای مشتریان خود فراهم و پیش بینی کرده و تیمی از متخصصان و تکنسین های خود را به منظور پشتیبانی از مشتریان در صورت بروز هرگونه مشکل و موقعیت اضطراری در سراسر کشور در نظر گرفته است.

براساس این گزارش، خدمات امدادی کرمان موتور در نوروز ۱۴۰۲ شامل ارائه خدمات تعمیراتی، خدمات جابجایی و کمک به رانندگان در صورت بروز حادثه در جاده‌ها خواهد بود.
با ارائه خدمات امدادی مطلوب، شرکت کرمان موتور به مشتریان خود اطمینان خاطر می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانند به صورت سریع و موثر از پشتیبانی های شرکت استفاده کنند.

این گزارش می افزاید در طرح امدادی شرکت کرمان موتور، ۹۹ پایگاه امداد در سراسر کشور به مدت ۲۱ روز (از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین) فعال خواهند بود. این پایگاه‌ها به صورت شبانه روزی از طریق شماره تماس ۰۲۱۴۲۷۲۴ و یا اپلیکیشن امداد کرمان موتور قابل دسترسی هستند.

همچنین، در این طرح، ۷۴ نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت در تمامی نقاط کشور در اختیار مشتریان هستند و در بازه‌ زمانی ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین از ساعت ۸ تا ۱۷ خدمات خود را ارائه می‌دهند. ساعات خدمات رسانی نمایندگان در طرح نوروزی در موارد ویژه قابل افزایش خواخد بود.

در راستای این طرح، ناوگان پیکاپ‌های امدادی KMC T8 نیز تجهیز شده است و برای خدمات رسانی بهینه مشتریان در دسترس خواهند بود.

برای پاسخ به سوالات مشتریان، امور مشتریان شرکت کرمان موتور نیز همه‌ روزه در بازه‌ زمانی ۸ تا ۱۴ پاسخگوی سوالات مشتریان هستند.

خاطرنشان می شود: شرکت کرمان موتور همواره بهبود کیفیت و ارائه‌ی خدمات با کیفیت به مشتریان خود را در دستور کار خود قرار داده است. و با اجرای طرح “نوروز همراه شما”، این شرکت نشان داده است که علاوه بر ارائه‌ی خودروهای با کیفیت، به خدمات پس از فروش نیز اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی