پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افتتاح اولین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت پادران موتور

شرکت پادران موتور نماینده انحصاری کینگ لینگ موتور اولین مرکز فروش و خدمات پس از فروش خودر واقع در بزرگراه رسالت حد فاصل میدان رسالت و آیت پلاک 753 افتتاح کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو کیارش افشاریان مدیر بازاریابی و روابط عمومی صنایع خودرو سازی پادرا اعلام کرد در حالی که هنوز فروش […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

شرکت پادران موتور نماینده انحصاری کینگ لینگ موتور اولین مرکز فروش و خدمات پس از فروش خودر واقع در بزرگراه رسالت حد فاصل میدان رسالت و آیت پلاک 753 افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کیارش افشاریان مدیر بازاریابی و روابط عمومی صنایع خودرو سازی پادرا اعلام کرد در حالی که هنوز فروش اولین محصول پادران موتور، کینگ لینگ تاگا آغاز نشده است،این شرکت اولین نمایندگی فروش خدمات پس از فروش خود را افتتاح کرد.

طی سال های اخیر بسیاری از خودروسازان تمرکز و توجه ویژه و اولیه خود را به فروش و عرضه محصولاتشان معطوف و متمرکز کرده اند. امری که معمول است.اما بر خلاف رویه مرسوم،صنایع خودروسازی پادرا برای اطمینان هرچه بیشتر و رفع دغدغه مشتریانش،پیش از آغاز به فروش رسمی کینگ لینگ تاگا،اقدام به افتتاح اولین نمایندگی فروش و خدمات پس فروش خود کرده است.

اولین نمایندگی شرکت پادران موتور روز گذشته (سه شنبه 23 اسفند 1401 ) با حضور مدیرعامل این شرکت،شهرام فداکار،آقای شاه پری مدیر نمایندگی پادران موتور، کیارش افشاریان مدیر بازاریابی و روابط عمومی صنایع خودرو سازی پادرا، وحید محمودی مدیر فروش و بازاریابی پادران موتور، ،حسین عرب زاده معاونت خدمات پس از فروش پادران موتور و نمایندگان شریک تجاری پادران موتور،آقایان دنگ، سان و یانگ در رسالت تهران افتتاح شد.

به گفته مدیر روابط عمومی پادران موتور، توسعه شبکه نمایندگی یکی از اصلی ترین و محوری ترین برنامه شرکت است که توجه و تمرکز ویژه ای بر آن وجود دارد. به بیان دیگر پادران موتور به مشتریان خود نشان می دهد که پیش از شروع فروش به فکر ارائه بهترین و ناب ترین خدمات است.ضمن اینکه افتتاح و توسعه شبکه نمایندگی های پادران موتور می تواند باعث اطمینان هرچه بیشتر مشتریان شود .یعنی آنها متوجه می شوند که همیشه و هر لحظه کنار آنان خواهیم بود.

کینگ لینگ تاگا H،اولین محصول پادران موتور

کینگ لینگ تاگا H یکی از جدید ترین پیکاپ های بازار ایران است که قرار است به زودی عرضه آن آغاز شود. تاگا H یک خودروی کار و تجاری از کمپانی کینگ لینگ بوده و نشان متفاوتی نسبت به ایسوزو بر روی آن نصب شده است.

ضمن اینکه چندی پیش طی مراسمی نسخه های بنزینی تاگا با دو فاصله محوری مختلف معرفی و اعلام شد که نسخه دیزلی این خودروی دو دیفرانسیل، صرفاً با فاصله محوری بلند به بازار عرضه می شود. این پیکاپ در کارخانه گرمسار صنایع خودروسازی پادرا مونتاژ می شود. به نظر می رسد با توجه به سرعت توسعه شبکه نمایندگی های پادران موتور شاهد رقابت شدیدتر در بازار پیکاپ های کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی