پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور بیش از 3 هزار و 500 اکیپ امدادی فعال در سراسر ایران

امداد خودرو سایپا در طرح خدمات و امداد نوروزی سال 1402، 80 هزار كیلومتر از محورهای مهم كشور را تحت پوشش خدمات امدادی قرار می دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو کامبیز قلی زاده مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا با اعلام این خبر گفت: در این طرح كه از 24 اسفند ماه سال 1401 شروع و […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۲

امداد خودرو سایپا در طرح خدمات و امداد نوروزی سال 1402، 80 هزار كیلومتر از محورهای مهم كشور را تحت پوشش خدمات امدادی قرار می دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کامبیز قلی زاده مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا با اعلام این خبر گفت: در این طرح كه از 24 اسفند ماه سال 1401 شروع و تا 14 فروردین ماه سال 1402 ادامه دارد تمامی جاده و محور های مهم كشور خصوصا مسیرهای منتهی به شهرهای زیارتی و سیاحتی تحت پوشش خدمات امدادگران، خدمت رسانان و تعمیرکاران شركت امدادخودروسایپا و نمایندگی های مجاز سایپا قرار می گیرد.

قلی زاده افزود: در طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا که امسال با تدبیر مدیران عامل شرکت های سایپا و ایران خودرو به صورت مشترک برگزار شد بیش از 3 هزار و 500  ناوگان امدادی دو شرکت به صورت كشیك و 32 پایگاه ثابت شبانه روزی در سراسر ایران پهناور فعالیت دارند.

او استفاده از ظرفیت های شبکه دو شرکت را ارزشمند دانست و گفت: با مطالعات گسترده ای كه برای تحلیل شبكه خدمات امدادی صورت گرفته چیدمان پایگاه های ثابت و سیار استقراری به نحوی است كه در كوتاه ترین زمان خدمات امدادی به امداد خواهان ارائه می شود.

مدیرعامل امداد خودرو سایپا گفت: تجربه ارائه 42 سال خدمات امدادی به ما کمک کرده است که جهت افزایش رضایت مشتریان و كاهش زمان انتظار دریافت خدمات امدادی به هموطنان موفقیت های بیشتری کسب کنیم؛ در این راستا آموزش های فنی گسترده به امدادگران، افزایش گروه های کنترل و نظارت، استاندارد سازی استقرار پایگاه های امدادی، استفاده از روش های نوین ارتباطی با مخاطب و نصب سیستم های هوشمند بر روی ناوگان خدمات امدادی با موفقیت انجام شده است.

قلی زاده به نظارت دقیق حضوری و سیستمی بر خدمات ارایه شده توسط ناوگان امدادخودرو در مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور و نمایندگی‌های مجاز اشاره کرد و گفت: این پایش‌ها که همواره انجام می شود در زمان  برگزاری طرح خدمات و امداد نوروزی به منظور رفاه حال هموطنان با دقتی مضاعف انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، شماره سراسری 096550 و وب سایت www.emdadsaipa.ir  آماده ارائه خدمات خودرویی به مشتریان و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی