پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وقتی منصوری آرام است! / آشنایی با لندرور منصوری

منصوری این بار به سراغ جدیدترین نسل از لندرور است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  لندرور سال 2022 بود که نسل پنجم رنجرور را عرضه کرد. این شاسی‌بلند لوکس طراحی و پیشرانه جدیدی را تجربه می‌کرد. حالا تیونر ایرانی‌الاصل منصوری با انتخاب این خودرو، یک کیت بدنه و هم‌چنین پکیج ارتقای عملکرد را برای […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۰ فروردین ۱۴۰۲

منصوری این بار به سراغ جدیدترین نسل از لندرور است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

لندرور سال 2022 بود که نسل پنجم رنجرور را عرضه کرد. این شاسی‌بلند لوکس طراحی و پیشرانه جدیدی را تجربه می‌کرد. حالا تیونر ایرانی‌الاصل منصوری با انتخاب این خودرو، یک کیت بدنه و هم‌چنین پکیج ارتقای عملکرد را برای آن توسعه داده است.

کیت بدنه جدید منصوری شامل یک کاپوت فیبر کربنی جدید با دریچه‌های هوای جدید است که به صورت ویژه برای تیپ‌های اتوبیوگرافی، HSE و Vogue سفارشی‌سازی شده است. منصوری برای تمام تریم‌ها از فیبر کربن برای ساخت جلوپنجره، رکاب، اسپویلر سقفی، سپر، قاب آینه، گلگیر، دیفیوزر و حتی رینگ‌ها استفاده کرده است.

مشتریان می‌توانند نورپردازی چراغ ترمز را بدون حالت یکپارچه انتخاب و برای این شاسی‌بلند رینگ‌های 24 اینچی جدید سری FD.15 که با تایرهای 295.30 میلی‌متری پوشانده شده‌اند را هم دریافت کنند.

داخل کابین طیف وسیعی از گزینه‌های سفارشی‌سازی بر حسب نظر مشتری در نظر گرفته شده است. منصوری می‌تواند فضای داخلی را به طور کامل با چرم جدید که در رنگ‌های مختلف موجود است، تغییر دهد. در سراسر کابین لوگوی منصوری، تزئینات فیبر کربنی و پدال آلومینیومی دیده می‌شود. رانندگان می‌توانند فرمان چرمی و یا فیبر کربنی نیز برای این خودرو سفارش دهند.

مهندسان منصوری خروجی این خودرو را از 523 اسب‌بخار به 611 اسب‌بخار افزایش داده‌اند. گشتاور نیز حالا عدد 850 نیوتن‌متر را نشان می‌دهد. این تیونر با نصب پکیج جدید PowerBox و سیستم اگزوز با کارایی بالا، تنفس بهتری را برای پیشرانه به ارمغان آورده است. این باعث دستیابی به قدرت بیشتر از پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر V8 توربو ب‌ام‌و شده است. منصوری ادعا می‌کند که لندرور اصلاح‌شده می‌تواند در 4.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی