پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

زامیاد قصد دارد ۷۰ هزار دستگاه خودرو تجاری عرضه کند

مدیرعامل شرکت زامیاد از برنامه عرضه بیش از ۷۰ هزار دستگاه خودرو تجاری در این شرکت در سال جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهندس مرتضوی مدیرعامل شرکت زامیاد در سخنان خود در جمع معاونین و مدیران ارشد این شرکت ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به نامگذاری شعار سال توسط […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۱ فروردین ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت زامیاد از برنامه عرضه بیش از ۷۰ هزار دستگاه خودرو تجاری در این شرکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهندس مرتضوی مدیرعامل شرکت زامیاد در سخنان خود در جمع معاونین و مدیران ارشد این شرکت ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به نامگذاری شعار سال توسط رهبری و اشارات مستقیم معظم له به مبحث تولید، امسال نیز همانند سال گذشته افزایش تولید را مد نظر قرار داده ایم و قصد داریم ضمن ایجاد تنوع در سبد محصولات زامیاد، خودروهایی با سطح کیفی بالا و مناسب در اختیارجف مشتریان قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به چالش های موجود در صنعت خودروسازی کشور و استمرار تحقیق و توسعه در این صنعت خاطرنشان کرد: خودرو کالایی است که در دسترس همه افراد قرار دارد و به همین دلیل بلافاصله از همه جوانب و توسط آحاد جامعه مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و با توجه به پیشرفت سریع این صنعت در دنیا، برای بقا باید تحقیق و توسعه همه جانبه را مد نظر قرار دهیم.

مرتضوی اذعان داشت: تمامی اقداماتی که در راستای تحقیق و توسعه صورت می پذیرد باید به رضایتمندی مشتری منجر گردد و جلب رضایت خریداران خودرو نیز فقط با پرداختن به حوزه های کیفیت، توسعه محصول و خدمات پس از فروش مناسب محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به تولید پیکاپ های زاگرس و کارون در این شرکت در سال گذشته تاکید کرد: با توجه به بازار مناسب خودروهای پیکاپ در کشور، سال گذشته تولید و عرضه محصولات زاگرس و کارون را آغاز کردیم و امسال نیز برای عرضه 12 هزار دستگاه از این نوع خودروها برنامه ریزی نموده ایم.

وی در ادامه همچنین از آغاز مجدد تولید خودروهای مسافری در شرکت زامیاد خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، تولید ون شهری در شرکت زامیاد به زودی آغاز می شود، ضمن اینکه تولید انواع اتوبوس و مینی بوس نیز در برنامه کاری این شرکت قرار دارد که به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

مرتضوی در ادامه صحبت های خود به مقوله صادرات نیز پرداخت و یادآور شد: سال گذشته تعداد محدودی از محصولاتمان را به کشورهای متقاضی صادر کردیم و امسال نیز این مقوله به عنوان یکی از ارکان اصلی استراتژی زامیاد مد نظر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت زامیاد در پایان ابراز امیدواری کرد: به پشتوانه نیروی انسانی خلاق و با تجربه و با تلاش مضاعف در تمامی واحدهای سازمانی، دستیابی به اهداف تولیدی، توسعه ای، کیفی و صادراتی محقق گردد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی