پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت خودروهای مونتاژی احتمالا امروز مشخص می شود

سخنگوی شورای رقابت از احتمال تعیین تکلیف قیمت خودروهای مونتاژی در جلسه امروز این شورا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  اسماعیل شجاعی سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه شورای رقابت شنبه و سه‌شنبه هر هفته جلسه دارد، اظهار کرد: در این جلسات موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد و از آنجایی که […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۲ فروردین ۱۴۰۲

سخنگوی شورای رقابت از احتمال تعیین تکلیف قیمت خودروهای مونتاژی در جلسه امروز این شورا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

اسماعیل شجاعی سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه شورای رقابت شنبه و سه‌شنبه هر هفته جلسه دارد، اظهار کرد: در این جلسات موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد و از آنجایی که در این مدت پرونده خودرو مطرح و باید تعیین تکلیف در مورد آن‌ها صورت گیرد، امروز نیز بحث خودرو مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه عصر امروز شورا نیز موضوع قیمت‌های خودروهای مونتاژی (CKD)بررسی خواهد شد. ممکن است این موضوع امروز به نتیجه نهایی برسد. در واقع اگر قیمت‌ها آماده بود مانند فرایندی که برای خودروهای داخلی طی شد، به رای گیری اعضا گذاشته خواهد شد و اگر رای گیری به نتیجه برسد به وزارت صمت ابلاغ خواهد شد.

سخنگوی شورای رقابت به این سوال که قیمت‌ها چه زمانی به وزارت صمت ابلاغ خواهد شد، پاسخ داد: اگر جلسه امروز به نتیجه برسد، احتمالا روز شنبه به وزارت صمت ابلاغ خواهد شد. زیرا فردا تعطیل است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی