پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید سایپا

سایپا، در روسیه خودرو‌ تولید می کند

به گفته مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا؛ با روسیه مذاکراتی انجام شده است که برخی محصولاتمان را در خطوط تولید روسیه تولید کنیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: بسیاری از کشورهای منطقه از جمله روسیه آرزو دارند که صنعت خودروی ایران را داشته باشند. مدیر عامل […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

به گفته مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا؛ با روسیه مذاکراتی انجام شده است که برخی محصولاتمان را در خطوط تولید روسیه تولید کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: بسیاری از کشورهای منطقه از جمله روسیه آرزو دارند که صنعت خودروی ایران را داشته باشند.

مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا افزود: با روسیه مذاکراتی انجام شده که برخی محصولاتمان را در خطوط تولید روسیه تولید کنیم.

وی اظهار داشت: در دهه 1400 باید در حوزه خودرو به تکنولوژی های جدید که به محیط زیست کمک می کند مجهز شویم و لذا سیاستگذاری من برای سال های 1400 تا 1410 به سمت تولید خودروهای پاکی که آلایندگی محیط را کاهش دهد.

تیموری افزود: تمرکز ما امسال تحویل خودروها در زمانی به نسبت کمتر از پارسال است و برنامه ریزی ما برای تحویل خودرو زیر یکصد روز است.

وی بیان داشت: افزایش قیمت خودر‌و توسط شورای رقابت دارای مبنای تصمیم گیری و شروع خوبی بود ضمن اینکه سازمان حمایت آنالیز قیمت ها را ارایه و بسیاری از قیمت های پیشنهادی را تعدیل کرد.

وی با اشاره به واردات ۲ مدل چانگان گفت: قیمت تمام شده درب گمرک اعلام شده چانگان حدود 900 میلیون است که با توجه به سود 17 درصدی در نظر گرفته شده و محاسبه تمام هزینه ها از جمله عوارض و ارزش افزوده و غیره، قیمت تمام شده آن بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان نخواهد بود و این در حالی است که قیمت این خودرو در بازار حدود دو میلیارد و پانصد میلیون تومان است.

مدیرعامل سایپا در مورد افزایش قیمت های اخیر خودرو اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس فعلی و تاکید بر موضوع مهار تورم ما از مبنای افزایش قیمت ها راضی هستیم ضمن اینکه از شورای رقابت و سازمان حمایت نیز تشکر می کنیم.

وی افزود: در هفته جاری رو نمایی از مدرن ترین خط تولید موتور را خواهیم داشت که این موتور بر روی دو خودرو نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع : فارس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی