پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جزییات تحویل خودروها چیست؟

سخنگوی وزارت صمت بیان کرد: از فردا مبلغ ۱۰۰میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت‌ نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده‌اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌ شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت، اظهار کرد: نوبت‌ دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت ‌های سایپا، مدیران‌ خودرو، […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

سخنگوی وزارت صمت بیان کرد: از فردا مبلغ ۱۰۰میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت‌ نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده‌اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت، اظهار کرد: نوبت‌ دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت ‌های سایپا، مدیران‌ خودرو، فردا و ایلیا انجام شده است و تمامی این متقاضیان حداکثر ظرف 3 ماه خودروی خود را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: متقاضیان خودروهای شرکت ‌های کرمان‌ موتور و مکث‌ موتور نیز حداکثر در مدت 6 ماه می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

بر همین اساس متقاضیان خرید خودرو می‌توانند بعدازظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود مطلع شوند، البته در زمان حاضر ورود به سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو ممکن نیست و متقاضیان بعدازظهر می‌ توانند با درج رمز عبور خود از زمان تحویل خودروهای ثبت ‌نامی اطلاع کسب کنند.

سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اینکه نوبت‌ دهی متقاضیان خودرو از شرکت‌ های ایران‌ خودرو، بهمن‌ خودرو و آرین‌ خودرو نیز انجام گرفته است، گفت: در مورد این سه شرکت باید برنامه تولید با لیست متقاضیان تطبیق داده شود که این کار در حال انجام است و حداکثر تا آخر این هفته مشتریان این شرکت‌ ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه “جزئیات سفارش” از زمان تحویل خودروی خود مطلع شوند.

قالیباف همچنین اعلام کرد: نوبت دوم ثبت‌نام خودرو در قالب طرح یکپارچه تخصیص خودرو به‌جای پایان بهار (که پیشتر اعلام شده بود) در نیمه اردیبهشت انجام خواهد شد اما کسانی که در نوبت اول این طرح ثبت ‌نام کرده‌اند تنها در صورتی می‌توانند در مرحله دوم خودرو ثبت‌نام کنند که ابتدا از طرح اول انصراف دهند.

وی تأکید کرد: از فردا مبلغ 100 میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت‌نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده‌اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.

مشاور وزیر صنعت گفت: حذف قرعه‌کشی از طریق رشد 39درصدی تولید خودرو در مدت یک سال موفقیت بزرگی برای دولت است و امیدوارم با استمرار رشد تولید و واردات خودرو تا آخر سال تقاضای سرمایه‌گذاری برای خودرو کاملاً حذف شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی