پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گردهمایی خودروهای مسافرتی کمپر و کاروان از سراسر کشور در برج میلاد تهران

خودروهای کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همزمان با عید سعید فطر گردهم می آیند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این همایش، روزهای 2 و 3 اردیبهشت 1402 با حضور بیش از 200 دستگاه از خودروهای کمپر و کاروان عضو کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در محوطه مجموعه فرهنگی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

خودروهای کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همزمان با عید سعید فطر گردهم می آیند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این همایش، روزهای 2 و 3 اردیبهشت 1402 با حضور بیش از 200 دستگاه از خودروهای کمپر و کاروان عضو کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در محوطه مجموعه فرهنگی گردشگری برج میلاد تهران برگزار می شود.

کمپرها و کاروان های شرکت کننده در رالی گردشگری “پیک های پیام آور نوروز” که همزمان با سال نو در مسیر ایران، ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان برگزار شد، در روز پایانی این رالی بین المللی، با حضور در برج میلاد در پنجمین همایش کشوری کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ نیز مشارکت خواهند داشت.

توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، معرفی این نوع وسیله های نقلیه به عنوان بخشی از ظرفیت و زیرساخت گردشگری، توسعه سفرهای مسئولانه و ایمن و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

شرکت در این همایش برای عموم بازدیدکنندگان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی