پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید لکسوس LM / رولزرویس ژاپنی در کالبد مینی ون

لکسوس LM بدون شک یکی از جذابترین رونمایی های نمایشگاه اتومبیل شانگهای در سال جاری بود. لکسوس LM وارد دومین نسل خودش می شود و این مینی ون لاکچری که تا پیش از این منحصرأ برای بازار چین عرضه می شد، حالا در بیش از 60 کشور در سراسر دنیا به فروش خواهد رسید. به […]

سامیار راشد
سه شنبه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

لکسوس LM بدون شک یکی از جذابترین رونمایی های نمایشگاه اتومبیل شانگهای در سال جاری بود. لکسوس LM وارد دومین نسل خودش می شود و این مینی ون لاکچری که تا پیش از این منحصرأ برای بازار چین عرضه می شد، حالا در بیش از 60 کشور در سراسر دنیا به فروش خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

نسل جدید LM از زبان طراحی جدید این کمپانی نیز بهره می برد. جلوپنجره عظیم الجثه آن به نسل جدید RX شباهت دارد و چراغهای L شکل متمایز آن نیز شمایل جدیدی را به خود گرفته است. رینگ های 19 اینچی آن در برابر 5.1 متر طول، 1.89 متر عرض و 1.95 متر ارتفاع، کوچک بنظر می رسند. LM جدید از همه طرف از نسل پیشین خود بزرگتر شده است.

کابین LM جدید در چند آرایش قابل سفارش است. خریدار می تواند آرایش 6 یا 7 نفره را برای کابین سفارش دهد اما در صورتی که خریدار انتظار یک رولزرویس را از این مینی ون داشته باشد، می تواند به سراغ چیدمان دو نفره برود. در این صورت، دو سرنشین عقب از صندلی های راحت با قابلیت تهویه، ماساژ و خم شدن بهره می برد. از یخچال و نورپردازی مخفی با 64 رنگ گرفته تا نمایشگر 48 اینچی، سرنشینان عقب حس می کنند داخل یک جت شخصی لاکچری نشسته اند.

اطلاعات فنی جزئی این خودرو منتشر نشده و لکسوس فقط اعلام کرده که خریدار بین موتور 2.4 لیتری هیبرید و 2.5 لیتری هیبرید می تواند یکی را انتخاب نماید.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی