پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوچرخه

بررسی دوچرخه های حرفه ای بازار + قیمت

با شروع فصول گرم سال تب حرید و استفاده از دوچرخه بالا می گیرد. البته ناگفته نماند که برخی ها کمی حرفه ای تر از بقیه به دوچرخه سواری می پردازند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با شروع فصول گرم سال تب حرید و استفاده از دوچرخه بالا می گیرد. البته ناگفته نماند که […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

با شروع فصول گرم سال تب حرید و استفاده از دوچرخه بالا می گیرد. البته ناگفته نماند که برخی ها کمی حرفه ای تر از بقیه به دوچرخه سواری می پردازند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با شروع فصول گرم سال تب حرید و استفاده از دوچرخه بالا می گیرد. البته ناگفته نماند که برخی ها کمی حرفه ای تر از بقیه به دوچرخه سواری می پردازند به همین علت اهمیت اینکه چه دوچرخه ای باید بخریم و این 2 چرخ جذاب چقدر برایمان هزینه دارد از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کرد.

دوچرخه حرفه ای چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، بسیاری از افراد هستند که مستمر و به صورت حرفه ای دوچرخه سواری می کنند لذا نوع دوچرخه هایی که این افراد از آن بهره می برند کمی تا قسمتی با دیگر دوچرخه ها متفاوت است. به همین علت باید بگوییم عمدتا سطح تکنولوژی‌هایی که در ساخت این دوچرخه‌ ها استفاده می‌شود بسیار بالاتر از دوچرخه‌های معمولی است. به طور مثال این دوچرخه‌ ها از سیستم‌ های ترمز، دنده، تعلیق و فریم بسیار با کیفیت‌ تر و پیشرفته‌ تری در مقایسه با دوچرخه‌ های معمولی برخوردار هستند.

دوچرخه جاینت مدل تالون 3 لیمیتد 2020

فریم این دوچرخه جاینت با استفاده از آلومینیوم اختصاصی جاینت طراحی و تولید شده است تا راندمان سواری متفاوتی با دیگر دوچرخه های موجود در بازار به شما ارائه دهد.

استفاده از دوشاخ SR Suntour XCT 30 بر روی این دوچرخه کوهستان جاینت شما را از آسیب دیدگی در ناحیه کتف حفظ می کند.

سیستم دنده شمانو مدل Altus به کار رفته بر روی این دوچرخه تالون ،کیفیت سواری خارق العاده ای در مسیر های کوهستانی به شما ارائه می دهد.

استفاده از ترمز های دیسکی Logan بر روی این دوچرخه کوهستان ،در کنار استفاده از طوقه های آلومینیومی Biker ، راندمان توقف خارق العاده ای به شما ارائه خواهد داد همچنین برای انتقال قدرت راحت تر شما از طبق قامه Prowheel بر روی Talon 3 Limited 27.5 آستفاده شده است. قیمت این دوچرخه 27.260.000 تومان است.

دوچرخه انرژی مدل Mantis

دوچرخه کوهستان انرژی مدل 27.5 2.0 MANTIS با ابزار تخصصی طوری مهندسی شده که در سواری بر رِنج وسیعی از مسیرهای جور و واجور، تواناست.

هنگام مرور مشخصات دوچرخه کوهستانِ به عناوین عالیِ متعددی بر می‌خوریم مثلاً جنس آلومینیوم یکپارچه تنه، دوشاخ کمک‌ فنر‌دار و ترمزهای دیسکی هیدرولیکی و برجستگی سیستم دنده 30 سرعته که کاملاً مشهود است.

غیر از اینها دلایل راضی‌کنندهٔ بسیاری برای خرید این دوچرخه 27.5 حرفه‌ای وجود دارند. قیمت این دوچرخه 20.500.000 تومان است.

دوچرخه ویوا مدل فرست

دوچرخه های ویوا VIVA در مدل‌های کوهستانی به جهت نوع استفاده از این دوچرخه بسیار سبک، بادوام و مقاوم تولید شده‌اند که در این نوع مسیرها (خاکی کوهستانی) بالاترین راندمان و کارایی را داشته باشند.

خرید دوچرخه ویوا First 27.5 یک تجربه عالی برای دوچرخه‌ سواری دو منظوره است که قطعا شما را راضی خواهد کرد. سیستم دنده حرفه‌ای شیمانو 30 سرعته از سری دئور در کنار ترمز هیدرولیکی و دو شاخ قفل‌ شو ریموت‌ دار از مهم‌ترین مشخصات این محصول هستند که جذابیت فوق‌العاده‌ای را برای خرید دوچرخه ویوا First ایجاد کرده است.

در ویوا مدل First 18 سایز 27.5 برای تسلط بیشتر و بهتر در کنترل دوچرخه و حفظ تعادل بیشتر در ناهمواری‌ مسیرهای کوهستانی، از تایر‌های پهن برای داشتن تماس بیشتر با سطح در آن استفاده شده است که عرض آنها از 2 اینچ بیشتر است.

در این مدل از دوچرخه ویوا از شانژمان 10 حالته استفاده شده و علاوه بر آن‌ دارای دوشاخ کمک‌ فنردار با قابیت (قفل شو) و ترمز هیدرولیک است تا در مسیر‌های شیب‌دار و کوهستانی، فشار کمتری به روی دسته و چرخ‌ها منتقل شود. قیمت این محصول 29.450.000 تومان است.

دوچرخه اورلرد سوپرمی 4.0

در نگاه اول به دوچرخه اورلرد Superme می‌توان از ظاهر آن پی برد که با یک دوچرخه کوهستان سبک دومنظوره روبرو هستیم. ایده داشتن یک دوچرخه دومنظوره به سبب آن‌که هم در مسیرهای شهری و هم کوهستانی بهترین عملکرد را ارائه می‌دهند در بین خریداران دوچرخه بسیار مرسوم است. اما برای این سبک بهترین سایز متعلق به محصولاتی با سایز 27.5 است.

در طراحی فریم این محصول از متریال آلومینیوم 6061 که بسیار سبک و مقاوم است بهره برده شده. اما در مورد قطعات مورد استفاده در تولید این دوچرخه اورلرد شایان ذکر است که سعی شده تا از بهترین برندها و بهترین کیفیت بهره گرفته شود. استفاده از قطعات بسیار باکیفیت و مطرح مثل شیمانو همینطور استفاده از متریال آلومینیوم در اکثر قطعات مثل فریم، فرمان، کرپی فرمان، لوله زین، طوقه، توپی، طبق‌قامه نشان از یک دوچرخه با کیفیت، سبک‌وزن و خوش‌رکاب دارد. قیمت این دوچرخه 20.260.000 تومان است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی