پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همزمان با افزایش تولید در شرکت آرین پارس موتور

به دنبال استقبال بازار از نخستین محصول تولیدی شرکت آرین پارس موتور، این شرکت برای پاسخ‌گویی به نیاز بازار، ظرفیت تولید خود را افزایش خواهد داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور با بیان این مطلب گفت برنامه تولید سال 1402 به 20 هزار دستگاه افزایش یافته است. امیر […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

به دنبال استقبال بازار از نخستین محصول تولیدی شرکت آرین پارس موتور، این شرکت برای پاسخ‌گویی به نیاز بازار، ظرفیت تولید خود را افزایش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور با بیان این مطلب گفت برنامه تولید سال 1402 به 20 هزار دستگاه افزایش یافته است.

امیر صرافی افزود: «در حال حاضر تحویل خودروهای فروخته شده در بورس کالا در موعد مقرر و بدون تاخیر در حال انجام است و تمامی خودروهای ثبت نام شده از طریق سامانه یکپارچه فروش نیز در سال 1402 تحویل خواهند شد. همچنین دو نسخه هیبرید و فول آپشن لاماری ایما نیز در تابستان امسال به بازار عرضه خواهند شد و بنابراین شرکت برنامه جدی برای افزایش تولید خود تا سقف 20 هزار دستگاه در سال 1402 را به وزارت صمت ارائه داده است که اطمینان داریم با ادامه­ی پشتیبانی و همکاری مثبتی که دفتر خودرویی این وزارتخانه تاکنون داشته، این هدف محقق خواهد شد.

مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور با اشاره به گسترش سبد محصولات این شرکت اظهار داشت: «به غیر از دو نسخه جدید لاماری ایما، یک کراس‌اوور جدید در سگمنت B امسال رونمایی خواهد شد که عرضه آن احتمالاً از سال 1403 آغاز خواهد شد.»

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی