پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دستاورد بزرگی دیگر در شرکت نفت بهران، رشد 234 درصدی عرضه روغن موتور در بازار

عباس کهتری مدیر برند شرکت نفت بهران اعلام کرد این شرکت با عرضه 17705 متر مکعب انواع روغن موتور رکورد جدیدی را در این زمینه ثبت کرد.  به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، کهتری با تکیه بر اطلاعات منتشر شده در سایت کدال، از تولید 18017 متر مکعب و عرضه 17705 متر مکعب انواع روغن […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

عباس کهتری مدیر برند شرکت نفت بهران اعلام کرد این شرکت با عرضه 17705 متر مکعب انواع روغن موتور رکورد جدیدی را در این زمینه ثبت کرد. 

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو،

کهتری با تکیه بر اطلاعات منتشر شده در سایت کدال، از تولید 18017 متر مکعب و عرضه 17705 متر مکعب انواع روغن موتور به بازار در فروردین امسال خبر داد و آن را دستاوردی کم نظیر نامید. وی افزود که این آمار نشان دهنده افزایش تولید 216 درصدی این شرکت نسبت به مدت مشابه است. 

مدیر برند شرکت نفت بهران علت  کسب این موفقیت را بهره برداری از پروژه های توسعه ای این شرکت دانست و افزود در سال 1402 که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام “مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شده است، کارکنان و مدیریت این شرکت، با همت جهادی و با بهره گیری از افزایش ظرفیت ایجاد شده در بخش های مختلف تولیدی، توانستند به کسب این مهم نائل شوند. 

وی ضمن تشکر از مسئولین محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت و موثر دانستن حمایتهای این وزارتخانه در امر تولید، به تبیین برنامه های این شرکت در اصلاح و توسعه نظام توزیع پرداخت و اظهار داشت که شرکت نفت بهران در طی ماههای اخیر با شناسایی و اعطای عاملیت به بیش از 50 متقاضی جدید، شبکه عاملین خود را توسعه داده و 1400 اتوسرویس جدید را نیز به مجموعه تحت پوشش توزیع مویرگی خود افزوده است و به زودی مراکز توزیع مویرگی خود را در استانهای جدید راه اندازی می نماید. 

کهتری با اشاره به وجود تعطیلات متعدد و کاهش ساعت کاری به مناسبت ماه مبارک رمضان در فروردین ماه امسال، اظهار امیدواری نمود در ماههای پیش رو با توجه افزایش روزها و ساعات کاری، آمار تولید و فروش این شرکت بیش از پیش افزایش یابد و ضمن تامین حداکثری نیازهای کشور به عنوان پیشتاز بازار روانکارها، چشم انداز درخشانی نیز برای آینده این شرکت ترسیم شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی