پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسخه فیس لیفت ام جی HS معرفی شد

ام جی HS چهارساله شد و حالا ام جی به تازگی از نسخه فیس لیفت این کراس اوور پرده برداری کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  نزدیک به چهار سال پس از ورود ام جی HS به بازار بریتانیا، اکنون نسخه فیس‌ لیفت از این خودرو معرفی شده است. البته همین ابتدا باید […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

ام جی HS چهارساله شد و حالا ام جی به تازگی از نسخه فیس لیفت این کراس اوور پرده برداری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

نزدیک به چهار سال پس از ورود ام جی HS به بازار بریتانیا، اکنون نسخه فیس‌ لیفت از این خودرو معرفی شده است. البته همین ابتدا باید اعلام کنیم که تغییرات ظاهری تنها بر نسخه مجهز به پیشرانه درون‌سوز اعمال شده است و نسخه پلاگین-هیبرید با همان چهره قبلی عرضه می­‌شود.

ام جی با انتشار یک تصویر از نمای جلوی HS مدل 2023، تغییرات نمای جلو با افزایش ابعاد جلوپنجره و طراحی جدید چراغ‌های جلو را نمایش داده است، هرچند که چراغ‌های LED عقب هم مورد بازنگری قرار گرفته و دو خروجی اگزوز نصب شده است. اضافه شدن رینگ‌های 18 اینچی با طرح جدید و رنگ خاکستری Urban به رنگ‌های موجود را نیز نباید فراموش کرد.

کابین و امکانات ام جی HS

در فضای کابین ام جی HS با نمایشگر 10.1 اینچی لمسی و صفحه پشت آمپر 12.3 اینچی دیجیتال مواجه هستیم، ضمن ­این‌که کیفیت قطعات بهبود یافته است.

ام جی HS در تریم پایه یا SE به چراغ‌های LED جلو، تهویه مطبوع، مسیریاب، دوربین و حسگرهای عقب و پکیج دستیار راننده ام جی پایلوت مجهز شده است. در تریم پرچمدار یا تروفی، روکش چرم صندلی‌ها، تهویه مطبوع دومنطقه‌­ای، گرمکن صندلی‌ها، نورپردازی داخلی و سیستم صوتی با شش بلندگو نیز به سایر امکانات اضافه خواهد شد.

مشخصات فنی ام جی HS

مشخصات فنی ام جی HS با نسخه موجود در کشورهای چین، اندونزی و تایلند یکسان است، بنابراین همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 160 اسب‌­بخار قدرت در زیر کاپوت قرار گرفته است، که خروجی را از طریق گیربکس شش سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک به محور جلو انتقال می‌­دهد.

ام جی HS پلاگین-هیبرید نیز 254 اسب‌­بخار قدرت در اختیار دارد و می­‌تواند 51 کیلومتر مسافت را در حالت کاملاً برقی طی کند. البته همانطور که قبلا اشاره شد، این نسخه فعلا با همان ظاهر قبلی در بریتانیا حضور دارد.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی