پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت نهایی خودروهای وارداتی به زودی اعلام می شود

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت بیان کرد: در روزهای آینده قیمت نهایی خودروهای وارداتی از سوی سازمان حمایت نهایی خواهد شد و پس از آن عرضه خودروها انجام می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  مهدی ضیغمی مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت اظهار کرد: با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت بیان کرد: در روزهای آینده قیمت نهایی خودروهای وارداتی از سوی سازمان حمایت نهایی خواهد شد و پس از آن عرضه خودروها انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

مهدی ضیغمی مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت اظهار کرد: با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های مرتبط بعد از 5 سال وقفه، اولین سری از خودروهای وارداتی از گمرک آپرین ترخیص شد. این نخستین محموله از یک هزار و 108 خودروی چانگان است.

مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت افزود: طی روزهای آینده سری جدید خودروها وارد کشور خواهد شد و عملیات تخلیه آن‌ها در بنادر انجام می‌شود.

ضیغمی با بیان اینکه به دلیل مشکلات ناشی از قوانین واردات خودرو که در شرایط غیرتحریمی نوشته شده بود، ترخیص خودروهای وارداتی چالش‌های متعددی داشت، گفت: با همکاری و همراهی دستگاه‌های مرتبط توانستیم اولین سری از خودروها وارداتی را ترخیص کنیم و قطعاً این امر باعث خواهد شد که واردات و ترخیص سایر خودروها سرعت بیشتری پیدا کند.

مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت درباره قیمت خودروهای وارداتی گفت: در روزهای آینده قیمت نهایی خودروهای وارداتی از سوی سازمان حمایت نهایی خواهد شد و پس از آن عرضه خودروها انجام می‌شود. به نظر می‌رسد هفته آتی عرضه خودروهای وارداتی به متقاضیان آغاز شود.

وی تاکید کرد: واردات خودرو تا دو ماه آینده سرعت بیشتری خواهد گرفت چرا که با مصوبه‌ای که وزیر صمت داده است، مسیر واردات خودرو تسهیل می‌شود.

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت همچنین از ورود یک هزار و 500 خودروی خارجی دیگر به کشور خبر داد که در فرایند دریافت مجوزهای ترخیص از گمرک هستند و پس از دریافت تاییدیه‌های استاندارد و همزمان با عرضه، قیمت این خودروها نیز اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: این تعداد خودرو از برندهای فیات، زوتی، هیوندایی، کیا و میتسوبیشی هستند که به مرور عرضه خواهند شد.

انتهای پیام/ منبع: مهر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی