پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اولین گردهمایی خودرویی سال ۱۴۰۲ در مهد فرهنگ و هنر؛ شیراز میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته

علیرضا عاجزی از برگزاری نمایشگاه بین المللی خودروهای سواری و سنگین در شیراز با مشارکت اکثر شرکت های خودروسازی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  علیرضا عاجزی مجری برگزاری نمایشگاه های بین المللی خودرو در کشور ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت خودرو گفت: با توجه به تجربه های کسب شده در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

علیرضا عاجزی از برگزاری نمایشگاه بین المللی خودروهای سواری و سنگین در شیراز با مشارکت اکثر شرکت های خودروسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

علیرضا عاجزی مجری برگزاری نمایشگاه های بین المللی خودرو در کشور ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت خودرو گفت: با توجه به تجربه های کسب شده در سال های گذشته و همچنین افزایش تعداد شرکت های خودروساز و واردکننده در ایران نسبت به سال گذشته، قصد داریم گردهمایی ویژه ای را در شهر شیراز برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این صنعت باید شاهد رقابت آزاد باشیم و مشتری بر اساس قیمت، کیفیت و محصول مناسب در بازار حق انتخاب و بررسی داشته باشد و برگزاری این نمایشگاه، محل مناسبی برای معرفی جدیدترین محصولات شرکت ها خواهد بود.

عاجزی با اشاره به وجود تعاملات ویژه با خودروسازان در برگزاری نمایشگاه های طی سال از اعلام آمادگی اکثر شرکت های خودروساز و واردکننده دولتی و خصوصی در این رویداد خبر داد و گفت: پیش بینی میکنیم شاهد برگزاری یکی از جذاب ترین نمایشگاه های خودرو کشور در شهر شیراز باشیم.

مجری برگزاری نمایشگاه های خودرو در کشوربا اشاره به اینکه صنایع خودرو شبکه گسترده‌ای از روابط اقتصادی داخلی یا بین‌المللی را شکل می‌دهند، تصریح کرد: در راستای حمایت از این صنعت و ایجاد فرصت برای مشاهده و انتخاب از میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات صنایع وابسته خودرو، تلاش شده است تا در این گردهمایی مجموعه‌ای فوق العاده توسط شرکت‌های برجسته در این صنعت ارائه شود.

وی اشاره کرد: این رویداد از ۲۳ خرداد آغاز شده و به مدت چهار روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در شهر شیراز پذیرای عموم مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی