پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مجلس شورای اسلامی

انتقاد عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس از بازرس ویژه رئیس جمهور

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با انتقاد از رفتارهایی که باعث اختلاف بین قوا می‌شود گفت: بازرس ویژه رئیس جمهور به جای تشویش اذهان عمومی، نام همه نهادها را در بحث خودرو را اعلام کند، به نظر می‌رسد بازرس ویژه رئیس جمهور یکطرفه به قاضی رفته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با انتقاد از رفتارهایی که باعث اختلاف بین قوا می‌شود گفت: بازرس ویژه رئیس جمهور به جای تشویش اذهان عمومی، نام همه نهادها را در بحث خودرو را اعلام کند، به نظر می‌رسد بازرس ویژه رئیس جمهور یکطرفه به قاضی رفته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس درباره اظهارات بازرس ویژه رئیس جمهور، گفت: باید به این نکته توجه کرد که اگر لیستی از نمایندگان در این زمینه وجود دارد، اعلام شود نه اینکه با اظهارنظرهایی زمینه تشویش افکار عمومی ایجاد شود. به نظر می‌رسد بازرس ویژه رئیس جمهور یک طرفه به قاضی رفته است و این گونه رفتارها برخلاف همدلی قوا است.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس تصریح کرد: در شرایطی که نهادهای نظارتی مجلس شامل حراست، کمیسیون اصل 90، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان این مسئله را بررسی کردند و اعلام کردند صحبتی که همکار ما مطرح کرد، دقیق نبوده و آن را رد کردند، بازرس ویژه رئیس جمهور صرفاً روی مجلس تأکید کرد، که این شکل اظهار نظر درست نیست در حالیکه اگر ذره بین گذاشته شود نهادهایی وجود دارند که باید اسامی‌شان اعلام شود.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی