پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور آرین دیزل در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران

آرین دیزل نماینده رسمی خودروهای سنگین شاکمان و جک در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران شرکت خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران برای نخستین به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود. این نمایشگاه با هدف ایجاد فضای گفت و گو […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

آرین دیزل نماینده رسمی خودروهای سنگین شاکمان و جک در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران شرکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران برای نخستین به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

این نمایشگاه با هدف ایجاد فضای گفت و گو و رفع چالش های این صنعت و با توجه به اهمیت صنعت پخش و زنجیره تامین در ایجاد اشتغال و تامین امنیت غذایی جامعه با حضور طیف گسترده مدیران شرکت های تولید مواد غذایی، شرکت های پخش و تامین کننده تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه استراتژیک، با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت داخلی در فضایی به وسعت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

برگزاری ۲۴ نشست تخصصی و همایش جانبی با موضوعاتی از قبیل “نقش فناوری اطلاعات و هوشمند سازی در سیاست گذاری، برنامه ریزی و کنترل جریان های زنجیره تامین کشور، رصد کالا و الزامات و چالش های سامانه جامع تجارت، میزگرد هم اندیشی نقش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در توسعه، اشتغالزایی و رونق تولید کشور با تمرکز بر ارائه راهکارهای نوآورانه در تامین سوخت ناوگان صنعت پخش، آینده پژوهی از جمله نشست های این رویداد است.

بررسی مدل های نوین کسب و کار و بهینه یابی مسیرهای توزیع در صنعت پخش، نقش نوآوری و تحول دیجیتال در آینده صنعت پخش و لجستیک کشور، تامین زیرساخت های لجستیک شرکت های پخش از طریق واردات و موضوعات پیرامونی آن و استفاده از تکنولوژی های نوین جهت بهره وری ناوگان، راه کارهای جهانی سیستمی کردن عملیات صنعت پخش، تاثیر تحول دیجیتال و فناوری های نوظهور در صنعت پخش، از دیگر نشست های تخصصی و همایش جانبی این رویداد است که از چهارشنبه بیستم تا پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت در مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز به کار خواهد کرد.

لازم به ذکر است، پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آماده میزبانی از بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی