پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسنا در قامت یک شرکت دانش بنیان ظاهر شد

شرکت اسنا نوآوری‌های خود را در نخستین نمایشگاه ملی حمل و نقل دانش بنیان اصفهان معرفی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در جریان برگزاری این رویداد شهردار اصفهان علی قاسم زاده و حسین حق شناس معاون شهردار اصفهان از تولیدات این شرکت بازدید داشتند. اهمیت حضور شرکت اسنا در این نمایشگاه، به کارگیری […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

شرکت اسنا نوآوری‌های خود را در نخستین نمایشگاه ملی حمل و نقل دانش بنیان اصفهان معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در جریان برگزاری این رویداد شهردار اصفهان علی قاسم زاده و حسین حق شناس معاون شهردار اصفهان از تولیدات این شرکت بازدید داشتند.
اهمیت حضور شرکت اسنا در این نمایشگاه، به کارگیری فناوری‌های دانش بنیان در ساخت و طراحی اتوبوس‌های شهری است. این شرکت با ایجاد فیلترهای ضدباکتری و ویروس تحولی دانش بنیان در تهویه هوای اتوبوس‌های شهری داخل کشور ایجاد کرده است. اسنا همچنین با تعبیه نوآوری‌هایی مانند پورت‌های USB شارژ تلفن همراه توانسته نیاز مسافر مدرن اتوبوس‌های شهری را پاسخ دهد. همچنین طراحی بخاری‌های درجا را می‌توان دیگر نوآوری این شرکت برای محصولی متناسب با اقلیم ایران دانست.

تاکنون در نمایشگاه‌های مختلف محصولات مدرن شرکت اسنا مورد توجه شهرداران قرار گرفته و تاکنون شهرداری‌های مشهد، تهران و اصفهان و تبریز نیز با این شرکت وارد مذاکره و عقد تفاهمنامه شده‌اند.

شرکت اتوبوس سازی اسنا از مجموعه‌های گروه بهمن است که در زمینه ساخت اتوبوس‌های شهری و بین شهری فعالیت دارد. اسنا نیاز شهرداری‌های ایران را با ساخت اتوبوس‌های 12 متری و 18 متری تامین می‌کند.

این رویداد با حضور 38 شرکت دانش بنیان و شهرداری‌های اصفهان و مشهد از 12 تا 15 اردیبهشت ماه 1402 در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی