پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آفیلا تاسیس شد

برند آفیلا (Afeela) توسط غول‌های صنعت الکترونیک و خودروسازی ژاپن افتتاح شده است. این مجموعه از فناوری‌های سونی و هوندا در تولید خودرو استفاده خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ سونی در سال ۲۰۲۰ با یک خودروی مفهومی به نمایشگاه CES امریکا آمد و جلب توجه کرد. حال با گذشت ۳ سال، محصول […]

شیوا تدین پور
چهارشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

برند آفیلا (Afeela) توسط غول‌های صنعت الکترونیک و خودروسازی ژاپن افتتاح شده است. این مجموعه از فناوری‌های سونی و هوندا در تولید خودرو استفاده خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

سونی در سال ۲۰۲۰ با یک خودروی مفهومی به نمایشگاه CES امریکا آمد و جلب توجه کرد. حال با گذشت ۳ سال، محصول نهایی با ظاهری متفاوت رونمایی شده است تا فصلی جدید برای سونی آغاز شود.

شرکت سونی- هوندا موبیلیتی حدود یک سال پیش تاسیس شد. این مجموعه با نام تجاری آفیلا و برند جدیدی برای خودروسازان ژاپن خواهد بود. قرار است محصولات آفیلا، متنوع باشند و در اولین سال تولید، دو مدل سدان و کراس‌اور برقی را شامل شوند.

هنوز اطلاعات فنی از خودروهای آفیلا منتشر نشده است. نمونه‌ی پیش‌تولید رونمایی شده در CES لس وگاس ۲۰۲۳، یک سدان اندازه متوسط با طرح فست بک محسوب می‌شود که شبهت زیادی به لوسید ایر دارد. سدان آفیلا به لطف مهندسی سونی، مجهز به بالاترین سطح فناوری‌های الکترونیک، حسگرهای ایمنی، دوربین، سیستم‌های خودران و تجهیزات سرگرمی دیجیتال توصیف شده است. تولید انبوه این خودرو، سال ۲۰۲۵ در ژاپن آغاز خواهد شد و حدود یک سال بعد به بازار امریکا خواهد رسید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی