پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ثبت نام شرکت در رالی تور تفریحی تهران- دیزین آغاز شد

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، رالی تور تفریحی، خانوادگی و گردشگری را در سه کلاس کلاسیک، همگانی و پیشرفته برگزار می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این رالی تور، روز پنجشنبه چهارم خرداد 1402، از تهران آغاز می شود و روز جمعه در منطقه گردشگری دیزین به پایان خواهد رسید. علاقه مندان به شرکت […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، رالی تور تفریحی، خانوادگی و گردشگری را در سه کلاس کلاسیک، همگانی و پیشرفته برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این رالی تور، روز پنجشنبه چهارم خرداد 1402، از تهران آغاز می شود و روز جمعه در منطقه گردشگری دیزین به پایان خواهد رسید.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد که در سه سطح کلاسیک، همگانی و پیشرفته برگزار می شود، می توانند تا 30 اردیبهشت 1402 به نشانی اینترنتی www.taci.ir/rally مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 09122300744 و 66755591-021 (داخلی 3) تماس حاصل کنند.

از آنجایی که این رالی، یک رویداد گردشگری شناخته می شود، ملاک انتخاب برترین ها، کمترین امتیاز منفی ثبت شده توسط داوران، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی و … خواهد بود.

توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی و کلاسیک، معرفی خودروهای تاریخی به عنوان بخشی از ظرفیت های میراث صنعتی و فرهنگی کشور، توسعه سفرهای مسئولانه و ایمن و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی