پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف 2 خودرو

عاقبت خودروهای متواری در تصادفات چیست؟

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: بیمه بدنه برای خودرو‌های نامتعارف اجباری است و در تصادفاتی که خودرویی نامتعارف باشد می‌بایست از بیمه بدنه همان خودرو برای جبران خسارت استفاده کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو احسان مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متواری شدن در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: بیمه بدنه برای خودرو‌های نامتعارف اجباری است و در تصادفاتی که خودرویی نامتعارف باشد می‌بایست از بیمه بدنه همان خودرو برای جبران خسارت استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

احسان مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متواری شدن در صحنه تصادف کاری غیر اخلاقی و غیرانسانی است و اگر خودرویی با شما تصادف کرد و از صحنه متواری شد می‌توانید با سامانه فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و با حضور همکاران بنده در صحنه و دادن مشخصات خودروی متواری، از طریق سامانه استعلام گرفته و مالک وسیله نقلیه را مشخص نمایند و در صورت نیافتن راننده و خودروی متواری و نداشتن پلاک، جهت دریافت خسارت می‌بایست از بیمه بدنه خود استفاده کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: اگر در تصادفی خودرویی سهم تقصیر گرفته باشد از بیمه بدنه خود و اگر غیر مقصر باشد از بیمه شخص ثالث طرف مقابل هم خسارت‌های مالی و هم خسارت‌های جانی خود را می‌بایست جبران نماید.

سرهنگ مومنی افزود: بیمه بدنه برای خودرو‌های نامتعارف (بالای 600 میلیون تومان) اجباری است و در تصادفاتی که خودرویی نامتعارف باشد می‌بایست از بیمه بدنه همان خودرو برای جبران خسارت استفاده نمود.

وی افزود: در تصادفات پنجاه، پنجاه و تصادفی که هر دو مقصر هستند هر طرف می‌تواند نصف خسارت و دیه را از طرف مقابل دریافت نماید و مابقی را می‌بایست خود پرداخت کرده و یا از بیمه بدنه خودروی خود استفاده نماید.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی