پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاماری ایما با قیمت قطعی پا به طرح سامانه فروش یکپارچه گذاشت

 آرین پارس موتور جدیدترین شرایط فروش خودرو لاماری ایما ویژه متقاضیان طرح فروش یکپارچه عرضه را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ در نوبت تابستان ۱۴۰۲ و پیرو پیش ثبت نام خودرو لاماری ایما در دوره اول سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان دومین مرحله از نوبت دهی […]

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

 آرین پارس موتور جدیدترین شرایط فروش خودرو لاماری ایما ویژه متقاضیان طرح فروش یکپارچه عرضه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ در نوبت تابستان ۱۴۰۲ و پیرو پیش ثبت نام خودرو لاماری ایما در دوره اول سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان دومین مرحله از نوبت دهی تعیین شده در سامانه مذکور اقدام نماید.

بدین منظور از متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت تکمیل فرآيند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ لغایت پایان روزپنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند.

لاماری

همچنین سایر متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش “استعلام نوبت دهی”نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی