پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عسل با چاشنی بنتلی!

این روزها تعدادی از خودروسازان از جمله پورشه و بنتلی، به تولید عسل روی آورده اند که بخشی از فعالیت های دوستدارانه محیط زیست این خودروسازان به شمار می رود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بنتلی در سال 2019، کولونی خود را با 120 هزار زنبور عسل در خارج از Crewe تأسیس کرد و […]

سامیار راشد
شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

این روزها تعدادی از خودروسازان از جمله پورشه و بنتلی، به تولید عسل روی آورده اند که بخشی از فعالیت های دوستدارانه محیط زیست این خودروسازان به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بنتلی در سال 2019، کولونی خود را با 120 هزار زنبور عسل در خارج از Crewe تأسیس کرد و حالا پس از گذشت تقریبأ چهار سال از تولید عسل بنتلی، این خودروساز بریتانیایی قصد دارد تا فعالیت خود را در این زمینه گسترش داده و بیش از یک میلیون زنبور را برای افزایش تولید عسل به خدمت بگیرد.

فعالیتی که با 120 هزار زنبور عسل آغاز شده بود در پایان سال 2022 به بیش از 600 هزار زنبور عسل افزایش یافت و در سال 2022 به تنهایی توانست هزار شیشه عسل طبیعی را به فروش برساند. بنتلی از سال 2019 مجموعأ دو هزار شیشه عسل را تولید کرده و امیدوار است که در سال 2023 بتواند رکورد تولید سالهای قبل خود را نیز بشکند.

بنتلی امیدوار است تا بتواند یک خودروساز پیشتاز در زمینه پایداری محیط زیست و فعالیت های دوستدار محیط زیست باشد و قصد دارد تا در این بستر فعالیت خود را نیز گسترش دهد تا کمترین تأثیر منفی را بر روی محیط زیست داشته باشد.

سال 2022 فقط سال رکورد تولید عسل برای بنتلی نبود بلکه سال گذشته بنتلی با فروش 15 هزار و 174 دستگاه خودرو، بهترین سال خود را ثبت کرد. از این تعداد، 42 درصد به فروش شاسی بلند محبوب بنتایگا و 30 درصد به کوپه کانتیننتال جی تی و نسخه کروک آن اختصاص دارد. نکته جالب دیگر در اینجاست که 28 درصد از فروش سال گذشته بنتلی متعلق به بازار ایالت متحده است.

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی