پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران اسپانیا_پرچم

شرکت های قطعه سازی اسپانیا در حال گفتگو با ایران

روزنامه ال موندو روزدوشنبه درگزارشی نوشت که شرکت های خودروساز ایران ، با شرکت های قطعه سازی اسپانیا در تماس هستند تا از کیفیت و قیمت قطعات تولیدی اسپانیا با لغو شدن تحریم ها استفاده نمایند. روزنامه ال موندو در گزارشی به شرح زیر ادامه داد : ارزش افزوده بالای محصولاتی که اسپانیایی ها تولید […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

روزنامه ال موندو روزدوشنبه درگزارشی نوشت که شرکت های خودروساز ایران ، با شرکت های قطعه سازی اسپانیا در تماس هستند تا از کیفیت و قیمت قطعات تولیدی اسپانیا با لغو شدن تحریم ها استفاده نمایند.

روزنامه ال موندو در گزارشی به شرح زیر ادامه داد : ارزش افزوده بالای محصولاتی که اسپانیایی ها تولید می کنند ، کیفیت شناخته شده آنها در سطح جهانی و قیمت های رقابتی آن ، دلایلی بودند که اصلی ترین شرکت های خودروسازی درایران را تشویق کردند که هفته گذشته، یک سری تماس ها درمادرید با اصلی ترین نمایندگان شرکت های قطعه ساز اسپانیا داشته باشند .

به گفته روزنامه ال موندو، دراین تماس ها ، دوطرف به بررسی فرصت های جدیدی که درایران پس از لغو تحریم ها وبازگشت کشور به مدار کسب وکار بین المللی ارائه می دهد، پرداختند .

این رسانه اسپانیایی درادامه نوشت، ایران دارای بیش از15 میلیون خودرو است اما با یک نرخ بالای فرسودگی است و به همین دلیل قطعات نیز برای این خودروها بسیار ارزشمند است افزون بر اینکه فرصت بزرگی برای ایرانی ها در این بازار به وجود خواهد آمد.

این نشریه ادامه داد : انجمن سازندگان تجهیزات و قطعات خودروی اسپانیا موسوم به «سرنائوتو» ، قصد دارد که به توسعه اقدامات مختلف برای گسترش این تماس ها و ایجاد فرصت های کسب و کار ناشی از نوسازی ناوگان خودروهای ایران بپردازد .

منبع: ایرنا

سقف ۳ ساله برای مدل های تولیدی پژو در ایران

مذاکره گروه بهمن با مزدا و ایسوزو

رنو چگونه در ایران طلوع خواهد کرد؟

مهم ترین جزئیات قرارداد ایران خودرو و پژو-سیتروئن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی