پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سوزوکی

رونمایی سوزوکی از Ignis و Baleno RS مفهومی

سوزوکی به تازگی در جریان نمایشگاه Auto Expo هند از خودروهای مفهومی Ignis و Baleno RS رونمایی نمود. اتومبیل هایی که سوزوکی در نظر داشته نسخه تولیدی آنها را اواخر سال 2016 روانه بازار کند. Ignis مفهومی از پلتفرم iM-4 مفهومی بهره گرفته و به نظر می رسد همان Ignis معرفی شده در سال گذشته […]

javankhodro
جمعه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

سوزوکی به تازگی در جریان نمایشگاه Auto Expo هند از خودروهای مفهومی Ignis و Baleno RS رونمایی نمود. اتومبیل هایی که سوزوکی در نظر داشته نسخه تولیدی آنها را اواخر سال 2016 روانه بازار کند.

Ignis مفهومی از پلتفرم iM-4 مفهومی بهره گرفته و به نظر می رسد همان Ignis معرفی شده در سال گذشته باشد. سوزوکی اعلام داشت که نسخه های هندی دارای ویژگی ها مناسب برای شهروندان هندیست.

متاسفانه جزئیاتی درباره مدل هندی در دسترس نیست اما مدل ژاپنی از موتور 1.2 لیتری DualJet دیزلی بهره می برد. سوزوکی احتمالا مدل هندی را با موتور توربودیزل 1.3 لیتری DDiS همراه کند. متاسفانه مشخص نیست سوزوکی سیستم ALLGRIP اختصاصی را در مدل هندی به کار گیرد یا خیر.

در نمایشگاه فرانکفورت سپتامبر سال قبل سوزوکی Baleno را به عنوان نمونه تولیدی خودروی مفهومی  iK-2 معرفی نمود و به نظر می رسد Baleno RS فعلی نیز همان Baleno سال قبل باشد. این هاچ بک پنج درب جدید با موتور توربوشارژ BOOSTERJET سه سیلندر 1 لیتری در هند عرضه خواهد شد. متاسفانه سوزوکی عملکرد موتور را آشکار نکرد اما گفته می شود موتور خروجی 110 اسب بخاری دارد.

Baleno RS اواخر سال 2016 در هند عرضه می شود و مشخص نیست موتور توربو برای مدل هندیست یا بین المللی.

منبع: Motor1

 

برچسب‌ها : Baleno RSIgnisسوزوکی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی