پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Kia_Optima_2016_کیا_اپتیما_2016

اولین سری اپتیما 2016 در ایران + عکس و قیمت

اولین سری کیا اپتیما 2016 که به گفته این کمپانی همراه با فیس لیفت ماژور عرضه شده است به خاک ایران رسید. قیمت مدل فول این خودرو بین 173 تا 175 میلیون است. کیا در میانه سال ۲۰۱۵ تصمیم گرفت تا همچون سایر محصولات ، در مدل ۲۰۱۶ اپتیما نیز تغییراتی را انجام دهد . البته […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

اولین سری کیا اپتیما 2016 که به گفته این کمپانی همراه با فیس لیفت ماژور عرضه شده است به خاک ایران رسید. قیمت مدل فول این خودرو بین 173 تا 175 میلیون است.

کیا در میانه سال ۲۰۱۵ تصمیم گرفت تا همچون سایر محصولات ، در مدل ۲۰۱۶ اپتیما نیز تغییراتی را انجام دهد . البته حجم این تغییرات بنا به گفته های مدیران ارشد کیا زیاد بوده و این خودرو شامل ” فیس لیفت ماژور” شده است . اما محصول نهایی نه آنچنان تغییر یافته که آن را یک فیس لیفت اساسی و ماژور بنامیم، نه آنقدر ثابت بوده که آن را فیس لیفتی مینور دانست . سرانجام به نظر می رسد ما با محصولی رو به رو هستیم که در میان یک مدل کاملا جدید و محصولی با تغییرات محدود گرفتار شده است .

کیا_اپتیما_2016_در ایران-1

هر چه هست در ابتدای همین هفته اولین سری از اپتماهای جدید به کشور رسید که قیمت آن برای مدل فول وارداتی بین ۱۷۳ تا ۱۷۵ میلیون تومان است. البته شرکت اطلس خودرو نماینده محصولات کیا همین محصول را با گارانتی با قیمت ۱۸۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه پیش فروش میکند.

کیا_اپتیما_2016_در ایران-3کیا_اپتیما_2016_در ایران-2

از جمله امکانات قابل توجه در اپتیمای جدید را میتوان :

۵ گرمکن و ۲ سردکن صندلی ، دوربین ۳۶۰، رادار جانبی ، سیستم صوتی هارمن کاردن، سپر با طراحی جدید، رینگ جدید،داشبورد جدید، چراغ زنون ، شیشه شور چراغ های جلو ، مانیتور بزرگ فابریک ۸ اینچی ، صندوق پران هوشمند و سنسور پارک نام برد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • مهران | 23/11/1394 در 15:55

    باسلام:چرادل قشرکارمندی را اتش میزنید،برای کارمند پراید ایرانی افریداندتاابد ازلذت خودروهای مدرن وفول باامنیت جانی درراه ها خبری نباشد.

  • مهران | 23/11/1394 در 16:07

    باسلام:بگم این تبلیغات شما درمقایسه با پراید چیزی نیست جزحفظ وامنیت جان رانندگان.

کیوسک مطبوعاتی