پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیستا

فورد فیستا باعملکرد بالا در آینده احتمالا بدون برند RS خواهد بود

فوکوس RS جدید یکی از اتومبیل های قدرتمند فورد به شمار می رود که قیمتی 36هزار دلاری داشته و ممکن است کسی نتواند آن را خریداری کند. گذشته از آن ما تاکنون شایعات بسیاری پیرامون فیستا RS شنیده ایم که می تواند جبرانی برای فوکوس RS باشد اما گزارش جدیدی منتشر شد که نشان می […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

فوکوس RS جدید یکی از اتومبیل های قدرتمند فورد به شمار می رود که قیمتی 36هزار دلاری داشته و ممکن است کسی نتواند آن را خریداری کند. گذشته از آن ما تاکنون شایعات بسیاری پیرامون فیستا RS شنیده ایم که می تواند جبرانی برای فوکوس RS باشد اما گزارش جدیدی منتشر شد که نشان می دهد فورد همچنان به آن توجه دارد.

به گزارش وب سایت Autocar، فورد قصد داشته مدل با عملکرد بالایی از فیستا را عرضه کند اما نه با برند RS بلکه با برندی همچون فیستا ST پلاس. به گفته این سایت موتور خودرو همان 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بوده که با بهینه سازی خروجی 197 اسب بخاری پیدا نمود.

در کنار افزایش قدرت ما انتظار داریم فیستا با عملکرد بالا از سیستم تعلیق اسپرت، ترمزهای ارتقا یافته و گیربکس شش سرعته که احتمالا از فیستا RS WRC الگو گرفته بهره گیرد. با این حال بعید است فورد سیستمی چهارچرخ محرک برای فیستا ST پلاس در نظر گیرد زیرا قیمت خودرو را گران خواهد کرد.

متاسفانه مشخص نیست فورد چه زمانی این مدل را معرفی خواهد کرد اما نباید بسیار دور باشد.

منبع: motorauthority

برچسب‌ها : اتومبیلفوردفیستا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی