پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

RapidE

استون مارتین RapidE در راه تولید

شرکت استون مارتین به تازگی با کمپانی LeEco تفاهم نامه ای را امضا نمود که راه را برای تولید خودروی مفهومی RapidE هموار خواهد کرد. خودرو در سال 2018 وارد بازار خواهد شد و یک اتومبیل الکتریکی با عملکرد بالا و لوکس محسوب می شود. استون مارتین RapidE مفهومی را در سال گذشته معرفی نمود که با همکاری Williams […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

شرکت استون مارتین به تازگی با کمپانی LeEco تفاهم نامه ای را امضا نمود که راه را برای تولید خودروی مفهومی RapidE هموار خواهد کرد. خودرو در سال 2018 وارد بازار خواهد شد و یک اتومبیل الکتریکی با عملکرد بالا و لوکس محسوب می شود.

استون مارتین RapidE مفهومی را در سال گذشته معرفی نمود که با همکاری Williams Advanced Engineering توسعه پیدا کرده است. این خودرو نشان دهنده تمایل استون مارتین به اتومبیل های اسپرت الکتریکیست.

در آن زمان استون مارتین اعلام کرد که اگر نسخه تولیدی RapidE چراغ سبز دریافت کند در انگلستان به تولید می رسد و 2 سال بعد به بازار راه پیدا می‌کند.

استون مارتین و LeEco هردو به طور مشترک اعلام کردند که این تفاهم نامه تنها شامل نسخه تولیدی RapidE نخواهد شد و طیف وسیعی از اتومبیل‌های الکتریکی آینده را شامل خواهد شد.

مدیرعامل استون مارتین اندی پالمر بیان داشت:

استون مارتین طیف وسیعی از فناوریها را برای تولید اتومبیل اختصاص داده است. ما با سرعت و عمق بالای فنی LeEco به تولید RapidE خواهیم پرداخت.

او همچنین در پایان افزود که عرضه مدل تولیدی RapidE نقطه عطفی برای دو کمپانی مورد اشاره است.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی