پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو_فروش

شرایط فروش ایران خودرو به مناسبت عید نوروز

ایران خودرو جدیدترین شرایط فروش خود را به مناسبت عید نوروز آغاز کرده است. در این طرح پیش فروش و فروش تمامی محصولات ایران خودرو به شرح جداول زیر صورت می گیرد. بروزرسانی: فروش فوری محصولات ایران خودرو (فروردین 97) شرايط پیش فروش عادي اسفند 94 و فروردین 95 به ھمراه ھدایای فروش تعھدی محصولات […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۴

ایران خودرو جدیدترین شرایط فروش خود را به مناسبت عید نوروز آغاز کرده است. در این طرح پیش فروش و فروش تمامی محصولات ایران خودرو به شرح جداول زیر صورت می گیرد.

بروزرسانی:

فروش فوری محصولات ایران خودرو (فروردین 97)

شرايط پیش فروش عادي اسفند 94 و فروردین 95 به ھمراه ھدایای فروش تعھدی محصولات ایران خودرو، از روز شنبه 94/12/01 لغایت 95/01/31 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست ( جداول شماره 1 و 2 ) ارائه مي گردد.
شرایط پیش فروش عادی محصولات ایران خودرو_ اسفند 94_فروردین 95شرایط پیش فروش عادی اسفند 94 و فروردین 95-گروه پارس و گروه 405

جدول شرایط فروش قطعی محصولات ایران خودرو اسفند 94جدول شرایط فروش اعتباری قطعی محصولات ایران خودرو اسفند 94

شرايط و توضیحات بخشنامه : 

 سود مشاركت در اين بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداكثر تا تاريخ انقضاي دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبديل و محاسبات ديگر نیز بر اساس سود مشاركت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد.

 سودمشاركت در صورت انصراف مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداكثر تا زمان انقضاي دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشدتا زمان انصراف براي مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد.

در این بخشنامه، امکان صلح در صلح ( تا یک مرتبه ) فراھم می باشد .

 در این بخشنامه موعد پرداخت ودیعه دوم S7 دھم الی بیستم فروردین 95 می باشد.

نکات مھم در خصوص ھدیه فروش تعھدی: 

ھدیه فروش تعھدی صرفا به تعھداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و ھمچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

ھدیه فروش تعھدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مھلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، ھدیه فروش تعھدی به مشتریان ارائه نخواھد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • مهدی | 09/12/1394 در 12:06

    باسلام لطفا شرایط پژو پارس اعتباری را جهت فروش بزارید .و 405 با مدت 60 روزه از امانی دارید که زودتر تا شب عید تحویل دهید.با تشکر

کیوسک مطبوعاتی