پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس

انتشار تصاویر تیزری از شاسی بلند کوچک مفهومی فولکس

شرکت فولکس به تازگی دسته ای تصاویر تیزری مربوط به شاسی بلند کوچک مفهومی خود که قرار است در نمایشگاه ژنو پرده‌برداری شود، منتشر کرد. براساس تصاویر این شاسی بلند به مه شکن های LED مربع شکلی مجهزست و در کنار چراغ های جلوی LED بلند و باریکی نیز به چشم می خورد. مدل از […]

javankhodro
دوشنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۴

شرکت فولکس به تازگی دسته ای تصاویر تیزری مربوط به شاسی بلند کوچک مفهومی خود که قرار است در نمایشگاه ژنو پرده‌برداری شود، منتشر کرد.

براساس تصاویر این شاسی بلند به مه شکن های LED مربع شکلی مجهزست و در کنار چراغ های جلوی LED بلند و باریکی نیز به چشم می خورد. مدل از بدنه ای زرد رنگ با روکش پلاستیکی و گلگیرهای قوسی شکل برخوردارست و می توان دیفیوزر آلومینیومی نیز در قسمت زیرین سپر جلو شاهد بود.

اگرچه تصاویری از فضای داخل آشکار نشده اما به گفته فولکس وام دار خودروی مفهومی BUDD-e است. این بدان معنا بوده که خبری از کلیدهای فیزیکی و دستگیره ساده نیست بلکه می توانیم انتظار صفحه نمایش لمسی با کلیدهای لمسی از درون این مدل داشته باشیم.

به گفته فولکس مدل تولیدی این شاسی بلند مفهومی طراحی آینده شاسی بلندهای مقرون به صرفه فولکس محسوب می شود. شاید نام مدل مشخص نیست اما براساس شایعات اخیر این اتومبیل T-Cross نام دارد.

احتمال داشته این خودرو روی پلتفرم MQB قرار گیرد، پلتفرمی که نسل بعدی Polo را با خود همراه دارد. به گفته گزارش مدل تولیدی این مفهومی سال 2018 به عنوان خودرویی پایین تر از اتومبیل تایگان روانه بازار می شود.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی