پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منصوری

آوانتادور منصوری، با 819 اسب بخار!

شرکت منصوری اخیرا خودروی سوپراسپرت لامبورگینی Aventador SV را برای James Stunt (از طراحان فشن و مدل های بریتانیایی) دست خوش تیونینگ کرد. به لطف این تیونر لامبورگینی Aventador SV از قدرت استاندارد 740 اسبی به 819 اسب بخار قدرت دست یافت. منصوری پیشرانه این اتومبیل را با بهینه سازی هایی همراه کرده و از […]

javankhodro
جمعه - ۷ اسفند ۱۳۹۴

شرکت منصوری اخیرا خودروی سوپراسپرت لامبورگینی Aventador SV را برای James Stunt (از طراحان فشن و مدل های بریتانیایی) دست خوش تیونینگ کرد. به لطف این تیونر لامبورگینی Aventador SV از قدرت استاندارد 740 اسبی به 819 اسب بخار قدرت دست یافت.

منصوری پیشرانه این اتومبیل را با بهینه سازی هایی همراه کرده و از سیستم اگزوز سفارشی بهره برده است. از دیگر تغییرات اتومبیل می توان به سپر جلو، کاپوت، اسپویلر عقب و سپر عقب فیبرکربنی اشاره کرد.

لامبورگینی Aventador SV همچنین دارای دیفیوزر کربنی است و در مجموع این مدل با کاهش وزن 50 کیلوگرمی رو به رو بود. با این کاهش وزن لامبورگینی Aventador SV به 1475 کیلوگرم رسید.

این مدل با چنین ارتقای قدرتی قادرست 0 تا 100 را طی 2.7 ثانیه سپری کند. گفتنیست مدل استاندارد Aventador SV می تواند 0 تا 100 را طی 2.8 ثانیه طی کند.

هیچ اطلاعاتی درباره قیمت آن دردسترس نیست اما نباید ارزان قیمت باشد زیرا اکثر تیونینگ های منصوری جز اتومبیل های گران قیمت به حساب می آیند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی