پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس T6 به لطف MTM ارتقا یافت

شرکت تیونر ABT تنها کمپانی نبوده که برای نمایشگاه ژنو فولکس T6 را ارتقا بخشید بلکه یکی دیگر از شرکت ها با نام MTM نیز به لیست افزوده شد و فولکس T6 را تیونینگ نمود. نام مدل T6 E-Motion بوده و از محور عقب الکتریکی برخلاف خودروی ABT بهره می برد. با افزوده شدن 2 […]

javankhodro
شنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۴

شرکت تیونر ABT تنها کمپانی نبوده که برای نمایشگاه ژنو فولکس T6 را ارتقا بخشید بلکه یکی دیگر از شرکت ها با نام MTM نیز به لیست افزوده شد و فولکس T6 را تیونینگ نمود.

نام مدل T6 E-Motion بوده و از محور عقب الکتریکی برخلاف خودروی ABT بهره می برد. با افزوده شدن 2 موتور الکتریکی 15 کیلوواتی T6 توانست 42 اسب بخار بیشتری کسب کند. محور عقب این مدل در کنار موتور 2.0 لیتری بی توربو دیزل چهار سیلندر قرار می گیرد.

این موتور BiTDI قادرست خروجی 240 اسب بخاری و دور موتور 4000 دور در دقیقه ای داشته باشد. چنین پیشرانه ای با گیربکس S-tronic هفت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد و در کنار موتورهای الکتریکی T6 E-Motion می تواند خروجی 282 اسب بخاری داشته باشد.

افزایش قدرت T6 موجب می شود تا خودرو 0 تا 100 را طی 8.2 ثانیه سپری کرده و سقف سرعتش به 215 کیلومتربرساعت برسد. MTM در کنار افزایش قدرت رینگ های آلیاژی 20 اینچی و سیستم ترمز Brembo به خودرو افزود.

MTM قیمت کلی 56 هزار دلاری برای T6 E-Motion در نظر گرفته که شامل تمامی هزینه های اتومبیل است. فولکس T6 E-Motion اول مارس در نمایشگاه ژنو 2016 حضور پیدا می کند تا به عنوان یک ون جسور پا به میدان رقابت با رقبا گذاشته باشد.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : T6T6 E-Motionفولکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی