پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کایرون

کایرون هیولا معرفی شد

کمپانی مطرح بوگاتی دسامبر سال 2015 وعده رونمایی از جانشین ویرون در نمایشگاه ژنو 2016 داده بود. حال با آغاز نمایشگاه ژنو این شرکت از ابراتومبیل خود با نام کایرون رونمایی کرد. خودرویی که نماد یک اتومبیل لوکس و پرسرعت بوده و می تواند موفقیتی را برای بوگاتی به دنبال داشته باشد. یکی از موردتوجه‌ترین […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

کمپانی مطرح بوگاتی دسامبر سال 2015 وعده رونمایی از جانشین ویرون در نمایشگاه ژنو 2016 داده بود. حال با آغاز نمایشگاه ژنو این شرکت از ابراتومبیل خود با نام کایرون رونمایی کرد.

خودرویی که نماد یک اتومبیل لوکس و پرسرعت بوده و می تواند موفقیتی را برای بوگاتی به دنبال داشته باشد. یکی از موردتوجه‌ترین بخش کایرون موتور قدرتمند 16 سیلندر 8.0 لیتری با چهار توربوشارژ بوده که می تواند خروجی 1500 اسب بخاری تولید کند.

چنین موتوری قادرست بوگاتی را طی 2.4 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر در ساعت برساند. به گفته کمپانی سازنده، کایرون سقف سرعتی 420 کیلومتردر ساعتی داشته که نقش یک سرعت نور را در خیابان ها ایفا خواهد کرد. بوگاتی برای لاستیک های کایرون با شرکت Michelin همکاری نمود زیرا لاستیک های استاندارد توان قدرت کایرون را نخواهند داشت.

در فضای داخلی بهترین چرم به کار برده شده و برخی بخش ها از جنس فلزیست. چنین ترکیبی ماهیت لوکس کایرون را نشان می دهد و می تواند یک اتومبیل جذاب محسوب گردد. بوگاتی با استفاده از سیستم صوتی قدرتمند سعی داشته تا در کنار سرعت بالا لذت صوتی نیز برای سرنشینان فراهم آورد.

متاسفانه شرکت بوگاتی در ابتدا تنها 500 دستگاه کایرون تولید خواهد کرد که هریک قیمت نجومی 2.6 میلیون دلاری داشته و هر شخصی توان خریدش را نخواهد داشت.

بنابراین کایرون ثروتمندان را هدف قرار داده تا با چنین خودرویی لوکسی در خیابان ها نظر همگان را به خود جلب کنند.

منبع: ubergizmo

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی