پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Nissan Juke Nismo RS sets 2 wheel mile-long driving record_1_رکورد_سریع ترین_مایل_بر_روی_دوچرخ

شکستن رکورد سریع ترین مایل بر روی دو چرخ

آیا تا بحال حرکت نمایشی رانندگی بر روی دو چرخ را دیده اید؟! اگر نه بدانید که رکوردی مبنی بر سریع ترین مایل بر روی دو چرخ وجود دارد که توسط یک راننده با استعداد شکسته شد. در دنیای خودرو نیز مانند دیگر زمینه ها ثبت و شکستن رکورد موضوع جذابی است. به طور مثال […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۹ تیر ۱۳۹۴

آیا تا بحال حرکت نمایشی رانندگی بر روی دو چرخ را دیده اید؟! اگر نه بدانید که رکوردی مبنی بر سریع ترین مایل بر روی دو چرخ وجود دارد که توسط یک راننده با استعداد شکسته شد.

در دنیای خودرو نیز مانند دیگر زمینه ها ثبت و شکستن رکورد موضوع جذابی است. به طور مثال چندی پیش آئودی رکورد گذر از بیشترین تعداد کشور با یک باک بنزین را شکست.در جشنواره گوود وود و تپه‌های آن، هر ساله مسابقات هیل کلایمب و رکوردگیری نیز برگزار می‌گردد که امسال با سوانحی نیز همراه بود. با این وجود، نیسان یک رکورد عجیب را با مینی کراس اوور خود یعنی جوک RS نیسمو برجای گذاشت.

Nissan Juke Nismo RS sets 2 wheel mile-long driving record_1_رکورد_سریع ترین_مایل_بر_روی_دوچرختری گرانت، راننده نمایشی ابتدا از یک سطح شیب‌دار برای بردن خودرو به روی دو چرخ استفاده کرد و با وجود موقعیت لرزان و نامتوازن خودرو، آن را در کنترل قرار داده و با مهارت، در همان اولین تلاش با کسب زمان 2 دقیقه و 10 ثانیه برای طی مسیر یک مایلی، رکورد قبلی را که متعلق به خود وی در سال 2011 بود 45 ثانیه بهبود بخشید.

Nissan Juke Nismo RS sets 2 wheel mile-long driving record_1_رکورد_سریع ترین_مایل_بر_روی_دوچرخ

 

برچسب‌ها : نیساننیسان جوک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی