پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسکانیا

اسکانیا قصد سرمایه گذاری در ایران را دارد.

مدیرعامل اسکانیا گفت که این شرکت در چند سال گذشته در حال تدارک حضور جدی در ایران بوده است و اسکانیا قصد سرمایه گذاری در ایران را دارد. هنریک هنریکسون مدیرعامل شرکت اسکانیا سوئد در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری «عصر خودرو» گفت:”ما در دوران تحریم‌ها در ایران ماندیم و از مشتریان و شرکای خود […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

مدیرعامل اسکانیا گفت که این شرکت در چند سال گذشته در حال تدارک حضور جدی در ایران بوده است و اسکانیا قصد سرمایه گذاری در ایران را دارد.

    هنریک هنریکسون مدیرعامل شرکت اسکانیا سوئد در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری «عصر خودرو» گفت:”ما در دوران تحریم‌ها در ایران ماندیم و از مشتریان و شرکای خود یعنی ماموت و عقاب پشتیبانی کردیم.”

    وی گفت:”برای ما چند سال گذشته صرفا دوره‌ای برای تدارک شروع مجدد در ایران بوده و در این میان ما موفقیت زیاد و سهم بازار گسترده‌ای چه در زمینه اتوبوس و چه در بخش کشنده‌ها به دست آورده‌ایم.”

    مدیرعامل اسکانیا خاطرنشان کرد:”ما از این فرصت برای ایجاد یک شبکه قوی و مرکز فروش در کشور استفاده کردیم تا اکنون که بازار در حال احیا است از جایگاه خوبی برخوردار باشیم.”

    وی درباره اینکه چه دلیلی باعث می‌شود که اسکانیا باوجود کشورهای همسایه تشویق به حضور در ایران شود گفت:”ایران بزرگ‌ترین بازار خاورمیانه و یک قدرت منطقه‌ای است. ما محصولات باکیفیت می‌فروشیم و کیفیت برتر عرضه می‌کنیم و مشتری ایرانی این موضوع را به‌خوبی می‌فهمد و به همین دلیل ایران برای ما مهم است.”

    هنریکسون گفت:”ما طیف کاملی از محصولات شامل اتوبوس‌های شهری BRT و معمولی و همچنین اتوبوس‌های بین‌شهری شامل دو مدل را برای بازار ایران در نظر داریم.”

    مدیرعامل اسکانیا افزود:”در بخش کشنده‌ها نیز محصولات ما کامل است. ما در تمام زمینه‌ها ازجمله تریلی‌های حمل سوخت، بار، خودروهای سنگین مخصوص ساخت‌وساز، میکسر و خودروهای توزیع فعال هستیم.”

    هنریکسون در پایان خاطرنشان کرد:”تاکنون حضور ما در ایران شراکتی بوده است. اکنون ما به دنبال بررسی انواع مختلف سرمایه‌گذاری‌های مشترک در ایران هستیم و همچنین شرکت و برند خود را در ایران ثبت خواهیم کرد. بنابراین فکر می‌کنم از حالا به بعد حضور ما ترکیبی از فعالیت‌های ماموت و عقاب، سرمایه‌گذاری‌های مشترک و محصولات مستقل اسکانیا خواهد بود.”

    دیدگاه خود را بنویسید

    کیوسک مطبوعاتی