پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنتایگا

افزایش تقاضای بنتلی بنتایگا تولید آن را بیشتر می‎کند

خودروی شاسی بلند بنتلی بنتایگا را باید گران‌ترین شاسی بلند جهان با قیمت 230 هزار دلاری دانست. باتوجه به افزایش تقاضای این مدل بنتلی می خواهد تولید آن را نیز افزایش دهد. بنتلی در پاییز گذشته با آغاز تولید بنتایگا رقم 3600 دستگاه را برای یک سال در نظر گرفت اما سپس دسامبر 2015 با […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

خودروی شاسی بلند بنتلی بنتایگا را باید گران‌ترین شاسی بلند جهان با قیمت 230 هزار دلاری دانست. باتوجه به افزایش تقاضای این مدل بنتلی می خواهد تولید آن را نیز افزایش دهد.

بنتلی در پاییز گذشته با آغاز تولید بنتایگا رقم 3600 دستگاه را برای یک سال در نظر گرفت اما سپس دسامبر 2015 با افزایش تقاضا میزان تولید را به 5500 دستگاه افزایش داد. حال به تازگی Wolfgang Dürheimer مدیرعامل کمپانی طی نمایشگاه ژنو بیان داشت:

ما در حال ارزیابی هستیم که آیا می توانیم میزان تولید را افزایش دهیم.

بنتلی برای مونتاژ هر بنتایگا به 130 ساعت زمان نیازمندست. این خودروساز همچنین قصد داشته تولید قطعات بنتایگا را نیز افزایش دهد تا بتواند در مجموع افزایش تولید را عملی سازد.

بنتایگا نه تنها نخستین شاسی بلند بنتلیست بلکه یک SUV لوکس نیز به شمار می رود. یکی از مدل های بنتایگا که گرانترین محسوب می شود با ساعت بریتلینگ 160 هزار دلاری همراست.

منبع: motorauthority

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی