پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Peugeot 2008_پژو 2008

رقیب خودروهای چینی شاسی بلند در ایران

پژو 2008 در حالی قرار است اواخر سال آینده میهمان بازار خودرو ایران شود که به اعتقاد کارشناسان، این محصول رقیب سرسخت خودروهای چینی شاسی بلند در بازار خودرو ایران خواهد شد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سال آینده همین روزها، ایران خودرو تولید پژو 2008 را آغاز خواهد کرد تا اولین محصول از قرارداد […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

پژو 2008 در حالی قرار است اواخر سال آینده میهمان بازار خودرو ایران شود که به اعتقاد کارشناسان، این محصول رقیب سرسخت خودروهای چینی شاسی بلند در بازار خودرو ایران خواهد شد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سال آینده همین روزها، ایران خودرو تولید پژو 2008 را آغاز خواهد کرد تا اولین محصول از قرارداد جوئینت ونچر این شرکت با پژو در خطوط تولید قرار گیرد.

پژو 2008 که به تازگی در نمایشگاه خودرو ژنو نیز رونمایی شده، از اسفند ماه 95 وارد مدار تولید می شود و طبق وعده ایران خودرویی ها، قیمت آن کمتر از 80 میلیون تومان خواهد بود. اگر 2008 با همین قیمت روانه بازار کشور شود، به رقیبی بسیار سرسخت برای خودروهای شاسی بلند چینی در بازار ایران تبدیل و هیچ بعید نیست فروش آنها را در درازمدت به شدت پایین بیاورد.

در حال حاضر خودروهایی مانند ام وی ام X33،  لیفان X60، هایما و تیگو5 جزو خودروهای چینی و شاسی بلند بازار ایران در محدوده قیمتی زیر 100 میلیون تومان هستند و به نظر می رسد با آمدن پژو 2008، کار برای آنها بسیار سخت خواهد شد.

منبع: صنعت نویس

افزایش 40 درصدی کیفیت محصولات ایران خودرو

بررسی استاندارد خودروهای جدید پژو و بنزین وارداتی

زمان عرضه خودروهای جدید پژو مشخص شد.

خط تولید پژو در یکی از شهرستان ها خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی