پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد خودرو ایران_امداد ایران خودرو

موفقیت جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو با رکوردهای بی سابقه

در 11روز طی شده از طرح جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو به بیش از 98درصد تماس های گرفته شده در مرتبه اول پاسخ داده شده و بیش از 96درصد از امدادهای اعلام شده نیز در محل تعمیر و رفع ایراد شده است. به گزارش ایکوپرس، سیدعلی جعفری در خصوص زمان انتظار امدادخواهان برای دریافت خدمات […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۷ فروردین ۱۳۹۵

در 11روز طی شده از طرح جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو به بیش از 98درصد تماس های گرفته شده در مرتبه اول پاسخ داده شده و بیش از 96درصد از امدادهای اعلام شده نیز در محل تعمیر و رفع ایراد شده است.

به گزارش ایکوپرس، سیدعلی جعفری در خصوص زمان انتظار امدادخواهان برای دریافت خدمات اظهار کرد:میانگین زمان انتظار از لحظه تماس تا زمان رسیدن تیم های امدادی در نوروز امسال به کمتر از25 دقیقه رسیده که شاخص قابل قبولی نسبت به استانداردهای جهانی که میانگین 35 دقیقه است به شمار می آید.

جعفری تعداد تیم های امدادی شرکت امداد خودرو ایران را در نوروز 95 تعداد 2140اکیپ/شیفت اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به ارزیابی سفرهای نوروزی در سال های گذشته و پیش بینی های صورت گرفته قبل از آغاز طرح که شامل برگزاری دوره های آموزشی مدون برای امدادگران، تامین تجهیزات و قطعات مورد نیاز اکیپ های امدادی است، اقدام به استقرار این تعداد اکیپ شامل: خودروها و موتور سیکلت امدادی، پایگاه ثابت و سیار،خودروهای حمل جرثقیل در سراسر کشور شد که از عوامل اصلی افزایش میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات امداد خودرو ایران در جشنواره خدمات نوروزی است.

وی در ادامه به هدف گذاری طرح جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو در حوزه میانگین زمان انتظار مشتریان در دو بخش: انتظار برای رسیدن امدادگر و زمان رفع ایراد اشاره کرد و گفت: هدف گذاری کمتر از 30 دقیقه برای حضور امدادگران  در محل خودروی امدادخواه و 40دقیقه نیز جهت   رفع ایراد تعیین شده بود که در طی 11 روز گدشته، این مهم به میانگین کمتر از 25 دقیقه برای شاخص رسیدن امدادگر به محل اعلام شده و میانگین کمتر از30 دقیقه برای شاخص رفع ایراد و راه اندازی سیده است که این امر حاصل تلاش و حضور امداد گران، پرسنل پشتیبانی  و مرکز پاسخگویی امدادخودرو ایران بوده است.

جعفری تاکید کرد: این شاخص سختگیرانه که برای ارزیابی نحوه خدمات رسانی با کیفیت در بخش زمان انتظار تعیین شده است و تعداد خدماتی که با زمان بیش از 60 دقیقه در این 11 روز صورت گرفته است تنها 22 مورد از کل خدمات ارائه شده است همچنین تعداد خدماتی که با زمان انتظار بیش از 90 دقیقه صورت گرفته نیز فقط 9 مورد بوده که با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی و جوی برخی از جاده ها و محور های بین شهری کشور و ترافیک موجود در بسیاری از مسیر ها عدد قابل قبولی است.

مدیرعامل امداد خودرو ایران افزود: باتوجه به تاکید مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در راستای فعالیت های مبتنی بر افزایش رضایت مشتریان اعمال شاخص های سخت گیرانه کنترلی در اجرای برنامه های جامع و مدون در این خصوص در دستور کار امداد خودرو ایران قرار گرفت که منجر به رضایت مندی بیش از 92 درصدی مسافران نوروزی و دیگر هموطنان بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته در طرح جشنواره خدمات نوروزی ایران خودورو 95 شد.

وی به بازرسین محسوس و نامحسوس این طرح به صورت ویژه اشاره کرد و گفت: تعطیلات نوروز و حجم بالای سفرهای هموطنان در این ایام برای گروه صنعتی ایران خودرو جهت در راه نماندن خودروها بسیار مورد اهمیت است، در این راستا بازرسین با تجهیزات ویژه کنترلی  وحضور در تمامی محورهای مواصلاتی برای جلوگیری از تخلف های احتمالی و همچنین کیفیت بالای ارائه خدمات به انجام وظیفه در قالب بازدید های سرزده،امداد خواه،مشتریان خضوری و… می پردازند.

جعفری تعداد امداد رسانی به خودروهای سایر خودرو سازان (غیر ایران خودرویی) که تحت پوشش امداد خودرو ایران را نیستند را نیز طی یازده روز گذشته 953 مورد اعلام کرد  و گفت: تا موارد رفع ایرادتی که امکانات و تجهیزات امدادگرانمان برای سایر خودروها اجازه بدهد در محل تعمیر و رفع ایراد می شود، اما در خصوص تامین قطعات، تعمیرات حساس، تعمیرات موارد ایمنی  و تعمیرات سنگین تعمیرگاهی این خودروها به درخواست امدادخواه به محل مورد نظر حمل خواهد شد.

هموطنان در صورت نیاز به استفاده از خدمات امدادی می توانند در تمامی روزهای هفته با شماره سراسری 096440 به صورت 24 ساعته با مرکز پاسخگویی ایران خودرو تماس حاصل و از خدمات ارائه امداد خودرو ایران در تمامی شهرها و جاده های کشور با همراهی 10 مرکز پاسخگویی و 2140 اکیپ/ شیفت امدادی بهره مند شوند.

طرح جشنواره خدمات نوروزی سال 95 با 519نمايندگي ايران خودرو در سراسر كشور در حال اجراست كه از اين تعداد 287نمايندگي به صورت شبانه روزي به ارائه خدمات مي پردازند. همچنين 262فروشگاه ايساكو آماده عرضه خدمات و قطعات مورد نياز به مشتريان هستند.

اين طرح از تاریخ 25 اسفند ماه94 آغاز و تا 16 فروردین ماه 95 در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی