پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

QX70 Limited

اینفینیتی QX70 Limited با ظاهری لوکس در نیویورک

شرکت اینفینیتی در جریان نمایشگاه نیویورک 2016 خودروی QX70 Limited را با برخی تغییرات به نمایش گذاشت. اتومبیلی با بخش جلوی نسبتا تجدیدنظر شده در کنار چراغ های جلویی LED با جلوپنجره جدید که در مدل های 2017 خودروی QX70 می توان مشاهده کرد. از ویژگی های طراحی این مدل می توان به آینه بغل های مشکی، چراغ […]

javankhodro
شنبه - ۷ فروردین ۱۳۹۵

شرکت اینفینیتی در جریان نمایشگاه نیویورک 2016 خودروی QX70 Limited را با برخی تغییرات به نمایش گذاشت. اتومبیلی با بخش جلوی نسبتا تجدیدنظر شده در کنار چراغ های جلویی LED با جلوپنجره جدید که در مدل های 2017 خودروی QX70 می توان مشاهده کرد.

از ویژگی های طراحی این مدل می توان به آینه بغل های مشکی، چراغ عقب منحصربفرد، سپر عقبی از فولاد ضد زنگ که در قسمت زیرین درب عقب قرار گرفته، اشاره کرد.

در فضای داخلی نیز اینفینیتی از صندلی های چرمی دو رنگ کرم و مشکی با دوخت های کرمی بهره گرفته و بخش دنده کنسول میانی را از چوبی به رنگ گرافیتی خاکستری ساخته است. از دیگر ویژگی های داخلی QX70 Limited پدال های آلومینیومی، سیستم سرد/گرم کننده صندلی های جلو و سیستم سرگرمی اینفینیتی هستند.

در زمینه پیشرانه QX70 Limited یک موتور شش سیلندر 3.7 لیتری با خروجی 325 اسب بخاری را به کار گرفته است. این موتور در کنار سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس هفت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد و می تواند عملکرد بسیاری خوبی از خود نشان دهد.

QX70 Limited تابستان امسال با قیمت 46 هزار دلاری به فروش می رسد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی