پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و

ب ام و خودروی فوق العاده لوکس X7 را تایید کرد

مدیر فروش و بازاریابی کمپانی ب ام و برخی جزئیات جدید درباره محصولات آینده را آشکار کرد. Ian Robertson در مصاحبه ای با سایت Automotive News، برنامه ساخت اتومبیل فوق العاده لوکس X7 را تایید نمود. اگرچه Robertson جزئیات بسیاری در رابطه با X7 بیان نکرد اما افزود مدل بیش از 100 هزار دلار قیمت خواهد داشت و یک […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

مدیر فروش و بازاریابی کمپانی ب ام و برخی جزئیات جدید درباره محصولات آینده را آشکار کرد. Ian Robertson در مصاحبه ای با سایت Automotive News، برنامه ساخت اتومبیل فوق العاده لوکس X7 را تایید نمود.

اگرچه Robertson جزئیات بسیاری در رابطه با X7 بیان نکرد اما افزود مدل بیش از 100 هزار دلار قیمت خواهد داشت و یک اتومبیل چهار صندلیست. وی می گوید این خودروی فوق العاده لوکس با ظاهر بیرونی منحصربفرد  و زبان طراحی متفاوت نسبت به سایر مدل ها همراست.

در حالی که شایعات خبر از وجه اشتراکی بین X7 و Rolls-Royce Cullinan دادند اما Robertson چنین ایده را رد کرد. Robertson گفته است از آنجایی که ب ام و برند رولزرویس را در اختیار دارد از این رو نیازی نیست مرسدس میباخ GLS را با ب ام و مقایسه کرد.

وی درباره مدل های دیگر پرچمدار کاملا جدید بیان نمود این اتومبیل ها در دست توسعه قرار دارند و بزودی از را می رسند. البته وی در پاسخ به سری 8 یا سری 9 ب ام و اظهار نظری نکرده و سعی داشت تا سکوت اختیار کند.

Robertson در پایان به یک اتومبیل کراس اوور کامپکت نیز اشاره داشت که گفته شده در دست توسعه قرار دارد. هرچند گزارشات خبر از معرفی مدلی به نام X2 در سال 2017 می دهند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی