پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس

انتشار تصاویری تیزری از مدل مفهومی فولکس Touareg

شرکت فولکس به تازگی چند تصویر تیزری از خودروی SUV مفهومی که قرار است در نمایشگاه پکن 2016 رونمایی شود، منتشر کرد. به گفته فولکس این SUV در بخش خودروهای پریمیومی قرار گرفته و فناوریهای بالایی را داراست. این تصاویر نشان می دهند که مدل احتمالا نسخه مفهومی نسل بعدی Touareg خواهد بود. نسل بعدی Touareg انتظار […]

javankhodro
دوشنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

شرکت فولکس به تازگی چند تصویر تیزری از خودروی SUV مفهومی که قرار است در نمایشگاه پکن 2016 رونمایی شود، منتشر کرد. به گفته فولکس این SUV در بخش خودروهای پریمیومی قرار گرفته و فناوریهای بالایی را داراست.

این تصاویر نشان می دهند که مدل احتمالا نسخه مفهومی نسل بعدی Touareg خواهد بود. نسل بعدی Touareg انتظار می رود سال 2018 معرفی شده و اخیرا نیز تصاویری جاسوسی از آن منتشر شد.

اگرچه جزئیاتی درکار نیست اما احتمال می رود یک موتور هیبریدی با خروجی 376 اسب بخاری شامل حال آن شود. چنین موتوری قادرست 0 تا 100 را طی 6.0 ثانیه سپری کرده و به سقف سرعتی 222 کیلومتربرساعتی دست یابد.

در زمینه انتقال قدرت احتمالا این خودروی مفهومی فولکس بتواند محدوده 50 کیلومتری را پوشش دهد. در فضای بیرونی این خودروی مفهومی بسیار ظریف بوده و به چراغ های LED در جلو و عقب مجهزست.

برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا نمایشگاه پکن 2016 که اواخر این ماه برگزار می شود، منتظر ماند.

منبع: motorauthority.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی