پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Zoe

تولید خودروی الکتریکی Zoe رنو به 50 هزار دستگاه رسید

شرکت رنو به مناسبت تولید بیش از 50هزار دستگاه اتومبیل الکتریکی Zoe به برگزاری جشنی پرداخت. این خودروساز فرانسوی با تولید اتومبیل های الکتریکی Twizy, Zoe و Kangoo Z.E جز پیشگامان محسوب می شود. چهار سال قبل این کمپانی Zoe روانه بازار کرد و حال با اعلام تولید 50 هزار دستگاهی در کارخانه line فلینز فرانسه ابراز خشنودی کرد. صاحب […]

javankhodro
جمعه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت رنو به مناسبت تولید بیش از 50هزار دستگاه اتومبیل الکتریکی Zoe به برگزاری جشنی پرداخت. این خودروساز فرانسوی با تولید اتومبیل های الکتریکی Twizy, Zoe و Kangoo Z.E جز پیشگامان محسوب می شود.

چهار سال قبل این کمپانی Zoe روانه بازار کرد و حال با اعلام تولید 50 هزار دستگاهی در کارخانه line فلینز فرانسه ابراز خشنودی کرد. صاحب 50 هزارمین دستگاه Zoe یکی از شهروندان فرانسوی به نام سیلوی از Saint Cloud پاریس است.

او خودرو را از نمایندگی Guillaume Berthier رنو خریداری کرده و خودرو را دریافت نمود. به گفته رنو، سیلوی از خرید Zoe بسیار خوشحالست و می خواهد روزانه از آن استفاده نماید.

این خودروساز افزود که 98 درصد خریداران Zoe از خرید خود رضایت دارند. سال گذشته رنو 18500 دستگاه Zoe به فروش رسانده که سهم 20 درصدی بازار اروپا، 55 درصدی بازار فرانسه از اتومبیل الکتریکی را نشان می دهد.

بازار اتومبیل های الکتریکی رو به افزایش بوده و رنو در تلاش است تا سهمی بیشتر پیدا کند.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی