پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

E-Class-deco-ماشین عروس

جریمه برای کاروان های عروس مزاحم عبور و مرور

تمام خودروهای کاروان های عروس که سبب کندی و ترافیک شوند مبلغ 40 هزارتومان جریمه می شوند. به نقل از مهر ،سرهنگ مراد مرادی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبر نگار مهر، گفت: طبق ماده ۱۲۸ آیین نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان حق ندارند در راه ها آنقدر […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

تمام خودروهای کاروان های عروس که سبب کندی و ترافیک شوند مبلغ 40 هزارتومان جریمه می شوند.

به نقل از مهر ،سرهنگ مراد مرادی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبر نگار مهر، گفت: طبق ماده ۱۲۸ آیین نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان حق ندارند در راه ها آنقدر با سرعت کم حرکت کنند که باعث کندی عبور و مرور یا نابسامانی شوند.

وی افزود: طبق جدول جرایم رانندگی حرکت عمدی به موازات اتومبیل دیگر به نحوی که موجب کندی و انسداد ترافیک شود مبلغ ۴۰۰ هزار ریال جریمه دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی راهور تهران  بزرگ با اشاره به اینکه حرکت دسته جمعی و کاروانی در سطح معابر و شبکه بزرگراهی ممنوع است و در نهایت وقوع تصادف را به دنبال دارد گفت : در سال گذشته کاروان های عروسی موجب وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت و جرح شدند.

مرادی با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست بلکه از شادی آنها استقبال کرده و خود را نیز در این شادی سهیم می داند توصیه کرد: کاروان های عروسی به هنگام شادی ضمن احترام به حقوق دیگر افراد مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شیرینی یک روز شاد و خاطره انگیز را به کام خانواده های خود تلخ نکنند.

برچسب‌ها : جریمهپلیس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی