پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

cruze

شورولت، Cruze براساس فیلم TRON معرفی کرد

شرکت شورولت در جشن افتتاح مرکز تفریحی دیزنی شانگهای، از خودروی مفهومی Cruze که برگرفته از فیلمی به نام : Legacy بوده، پرداخت. این خودرو هم اکنون در نمایشگاه اتومبیل پکن حضور داشته و با همکاری کمپانی دیزنی جهت ادای احترامی به فیلم علمی تخیلی TRON: Legacy سال 2011، توسعه یافت. در ظاهر Cruze رنگ بدنه […]

javankhodro
سه شنبه - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت شورولت در جشن افتتاح مرکز تفریحی دیزنی شانگهای، از خودروی مفهومی Cruze که برگرفته از فیلمی به نام : Legacy بوده، پرداخت.

این خودرو هم اکنون در نمایشگاه اتومبیل پکن حضور داشته و با همکاری کمپانی دیزنی جهت ادای احترامی به فیلم علمی تخیلی

TRON: Legacy سال 2011، توسعه یافت.

در ظاهر Cruze رنگ بدنه مشکی داشته که در کنارش حاشیه های آبی به چشم می خورد. این مدل شامل خطوطی آبی در گلگیرها، سقف، جلوپنجره و حاشیه رینگ است.

جدای از بدنه، شورولت نور آبی نیز به چراغ های جلو و عقب اتومبیل بخشیده تا شباهت کاملی به فیلم پیدا کند. در فضای داخل نیز می تواند خطوط آبی را در روی صندلی ها، داشبورد، فرمان و تشک کف شاهد بود.

Cruze با دو موتور مختلف از جمله یک موتور 1.5 لیتری آسپیره چهار سیلندر با خروجی 112 اسب بخاری و موتور 1.4 لیتری توربوشارژ با خروجی 147 اسب بخاری همراست.

موتور دوم در کنار یک گیربکس هفت سرعته کلاچ دوگانه قرار می گیرد و این خودرو را قادر می سازد تا 0-100 را طی 9.9 ثانیه سپری کرده و به سقف سرعت 198 کیلومتر بر ساعتی دست یابد.

منبع: Motor1.com

برچسب‌ها : CruzeTRONشورولت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی