پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منصوری

انتشار تصویر تیزری از بنتلی بنتایگا تیونینگ شده منصوری

شرکت منصوری که به عنوان یک تیونر بزرگ اتومبیل های رده بالا محسوب می شود، به تازگی تصویری تیزری از بنتلی بنتایگا جدیدترین اتومبیل تیونینگ شده خود، منتشر کرده است. باتوجه به تصویر احتمالا منصوری تغییرات عمده ای در ظاهر بنتایگا حاصل نکرده است. به نظر می رسد منصوری از فیبرکربن در تیونینگ بنتایگا بهره گرفته […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت منصوری که به عنوان یک تیونر بزرگ اتومبیل های رده بالا محسوب می شود، به تازگی تصویری تیزری از بنتلی بنتایگا جدیدترین اتومبیل تیونینگ شده خود، منتشر کرده است. باتوجه به تصویر احتمالا منصوری تغییرات عمده ای در ظاهر بنتایگا حاصل نکرده است. به نظر می رسد منصوری از فیبرکربن در تیونینگ بنتایگا بهره گرفته است و می توان شاهد رینگ 23 اینچی زیبایی نیز بود.

اگرچه تصویری از فضای داخلی مشاهده نمی شود اما منصوری وعده فضای داخلی با ترکیبی از چرم کیفیت بالا، فیبرکربن، چوب باکیفیت و آلکانترا داده است. منصوری همچنین درباره عملکرد بنتایگا تیونینگ شده وعده عملکردی قابل توجه را داده اما هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست. مدل استاندارد بنتایگا به موتور 12 سیلندر 6.0 لیتری بیتوربو با خروجی 600 اسب بخاری مجهزست و احتمالا منصوری این قدرت به 650 اسب بخاری رسانده است.

قدرت اضافی ممکن است بنتایگا را قادر سازد تا کمتر از 4 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت رسیده و سقف سرعتی 320 کیلومتر برساعتی پیدا کند. بنابراین برای کسب اطلاعاتی بیشتر باید منتظر ماند.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی