پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو سیمبل

فروش رنو با پرداخت 1.5 میلیون تومان در ماه

نگین خودرو قصد دارد خودروهای، رنو سیمبل، رنو داستر، رنو فلوئنس با پیش پرداختی معادل 50% خودرو و پرداخت های 1.5 میلیون در ماه عرضه نماید. در این طرح خودرو ها در زمان 7، 30 و 60 روزه تحویل میشوند. جمشید حسینی، مدیر عامل نگین خودرو ضمن اعلام بازه زمانی حداکثر دو ماهه برای واریز […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

نگین خودرو قصد دارد خودروهای، رنو سیمبل، رنو داستر، رنو فلوئنس با پیش پرداختی معادل 50% خودرو و پرداخت های 1.5 میلیون در ماه عرضه نماید. در این طرح خودرو ها در زمان 7، 30 و 60 روزه تحویل میشوند.

جمشید حسینی، مدیر عامل نگین خودرو ضمن اعلام بازه زمانی حداکثر دو ماهه برای واریز پیش پرداخت های خودرو جهت ثبت نام اعلام داشت: “در هر مرحله کمتر از ۲۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود و همچنین مشتریان می توانند در خرید اعتباری تا سقف ۸۰ میلیون تومان از تسهیلات استفاده نمایند و در بازه های ۱۲ ماهه بدون کارمزد ، ۲۴ و۳۶ ماهه و کارمزد به ترتیب ۱۸ و ۲۱ درصد پرداخت نماید .”

 نکته حائز اهمیت فروش اقساطی رقم باز پرداخت ماهیانه مبلغ ۱/۵ میلیون تومان است ؛ عملاً هر ایرانی می تواند با پرداخت این مبلغ یک خودرو اصیل ، صاحب نام و با تکنولوژی روز دنیا تهیه نمایند و امنیت خانواده خود را در جاده های کشور تضمین کند.

یکی از خصوصیات بارز خودرو های رنو، کیفیت واستهلاک پایین است بگونه ایی که این برند پروفروش اروپایی برای خودرو های خود گارانتی ۵ ساله در نظر گرفته و مشتری را از هر حیث پشتیبانی میکند، در کنار آن بسته هدیه سرویس رایگان تا ۵۰ هزار کیلومتر جهت این طرح فروش برای خریداران در نظر گرفته شده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش می توانددبه آدرس www.neginkhodro.com مراجعه نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • sunmartin | 30/02/1395 در 16:20

    متاسفانه رنو با طراحی ضعیف و استهلاک بالا عملا با قیمت های غیر واقعی داره خودورهاش میفروشه یکی از ترفندهای نگین خودور دریافت سود کلان از مشتری هست حتی سایپا و ایران خودورهم دیگه این قدر دندان تیزی ندارند 26 درصد چه خبره بابا؟؟
    نکته بعدی موتورهای عرضه شده برای گروه رنو هست که همگی دارای یک نوع توان مشخص و اکثرا تکنولوژی هیای قدیمی دارند بعنوان مثال سیمبول و لوگان (ال نوت) و یا فلوئنس کلا ارزش خرید با این قیمت و این طراحی و این سطح امکانات پایین و آپشن های ضعیف را بهیچ وجه ندارند

    • محمود | 01/03/1395 در 14:11

      سلام آقای sunmartin من میخوام داستر 4*4 بخرم .نظرتون جیه؟ ممنون

  • mahmod | 01/03/1395 در 06:16

    اقای sun من میخوام داستر 4*4 بخرم . نظرتون جیه ؟ ممنون msh21411965@yahoo.com

کیوسک مطبوعاتی