پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Crew Chief 714

جیپ Crew Chief 714 احتمالا به تولید خواهد رسید

اوایل ماه جاری شرکت جیپ از خودروی مفهومی جان سخت خود در Moab یوتا پرده برداشت. این اتومبیل چیزی نبود جز Crew Chief 715 که در ظاهر طراحی مشابه کامیون های قدیمی داشته و قدرت را می توان از ساختار آن حس کرد. این خودروی پیکاپ در رویداد Easter Jeep Safari جیپ نیز رونمایی شد و توانست نظر […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

اوایل ماه جاری شرکت جیپ از خودروی مفهومی جان سخت خود در Moab یوتا پرده برداشت. این اتومبیل چیزی نبود جز Crew Chief 715 که در ظاهر طراحی مشابه کامیون های قدیمی داشته و قدرت را می توان از ساختار آن حس کرد.

این خودروی پیکاپ در رویداد Easter Jeep Safari جیپ نیز رونمایی شد و توانست نظر همگان را به خود جلب کند. جیب در طراحی آن سعی کرده خودروی نظامی Kaiser M715 دهه 60 الهام گیرد و حال به نظر می رسد کمپانی قصد داشته آن را به تولید برساند

. Crew Chief 714 مفهومی از چرخ های بزرگ با رینگ های مشکی، سقفی پارچه ای، سپرهای جلو و عقبی مشابه و کمپرسور هوا در بخش جلو بهره می برد. جیپ در بخش پیشرانه از یک موتور شش سیلندر 3.6 لیتری با خروجی 285 به کار گرفته است.

اگرچه تولید Crew Chief 715 حتمی نیست اما احتمال داشته جیپ آن را به تولید برساند، هرچند که این کمپانی اتومبیل های مفهومی بسیاری در کارنامه دارد.

منبع: geeky-gadgets.com

برچسب‌ها : Crew Chief 714جیپپیکاپ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی