پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسقاط خودرو فرسوده

افزایش قیمت خودرو برای اسقاط خودروهای فرسوده

در حالی که رئیس ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت کشور خواهان عملی شدن مصوبه اسقاط خودروهای فرسوده توسط خودروسازان است، این اقدام سبب افزایش قیمت خودرو می شود. خبرگزاری صدا و سیما: رئیس ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت کشور به عمل نکردن مصوبه‌ای اشاره کرد که خودرو سازان داخلی را موظف می‌کند که سالیانه 30 […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

در حالی که رئیس ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت کشور خواهان عملی شدن مصوبه اسقاط خودروهای فرسوده توسط خودروسازان است، این اقدام سبب افزایش قیمت خودرو می شود.

خبرگزاری صدا و سیما: رئیس ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت کشور به عمل نکردن مصوبه‌ای اشاره کرد که خودرو سازان داخلی را موظف می‌کند که سالیانه 30 درصد خودروهای فرسوده خود را اسقاط کنند. مهدی نیکدار گفت: از رده خارج کردن سالانه 30 درصد خودروهای فرسوده خودرو سازان داخلی، مصوبه‌ای است که بدان عمل نمی‌شود اما ستاد سوخت در پی عملیاتی کردن این مصوبه است. وی با اشاره به علل انجام نشدن این مصوبه توسط خودروسازان گفت: هزینه‌هایی که اسقاط خودرو برای خودروسازان دارد باعث بالا رفتن قیمت خودرو خواهد شد، ولی ما به دنبال عملیاتی کردن این مصوبه هستیم. رئیس ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت کشور درباره خودروهای وارداتی نیز گفت: واردکننده به ازای خودرویی که وارد می‌کند باید خودرو اسقاط کند که این موضوع بستگی به میزان مصرف خودروی وارداتی دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی