پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی

موزه بازسازی شده لامبورگینی افتتاح شد

مدیرعامل شرکت لامبورگینی Stefano Domenicali، موزه جدیدی را در دفتر اصلی کمپانی واقع شده در Sant’Agata Bolognese، افتتاح کرده است. این موزه ابتدا در سال 2001 بازگشایی شد و حال پس از انجام بازسازی هایی باری دیگر با صفحه نمایش بروز و طرحی جدید، افتتاح گشت. لامبورگینی درباره موزه جدید می گوید: ” در موزه جدید […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

مدیرعامل شرکت لامبورگینی Stefano Domenicali، موزه جدیدی را در دفتر اصلی کمپانی واقع شده در Sant’Agata Bolognese، افتتاح کرده است. این موزه ابتدا در سال 2001 بازگشایی شد و حال پس از انجام بازسازی هایی باری دیگر با صفحه نمایش بروز و طرحی جدید، افتتاح گشت.

لامبورگینی درباره موزه جدید می گوید:

” در موزه جدید بازدیدکنندگان شاهد آخرین فناوریها و اتومبیل هایی که لامبورگینی آن را توسعه داده، خواهند بود و در نتیجه یک تجربه جدید کسب می کنند.”

بازدیدکنندگان با ورود به موزه ابتدا 350 GT سال 1963، شاسی آلیاژی میورا و نسخه رودستر میورا را مشاهده خواهند کرد. بازدیدکنندگان می توانند همچنین Asterion, Diablo, Sesto Elemento و چندی دیگر را شاهد باشند. افتتاح موزه با پایان تور میورا همزمان شده است.

در این تور که به مناسب پنجاهمین سالگرد میورا انجام گرفت بیش از 20 صاحب اتومبیل میورا در یک سفر 310 مایلی همراه شده و از منطقه های کشور ایتالیا از جمله امیلیا، لیگوریا و در نهایت توسکانی گذر کردند. به همین مناسبت چهار جنگنده Eurofighters از پایگاه هوایی Stormo Caccia از روی موزه عبور کردند.

Domenicali بیان داشت:

“طرح های جدید یک تجربه غنی از دنیای لامبورگینی را نشان می دهد که شامل فناوری و طراحی متفاوت و جذاب از کمپانیست.”

منبع:motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی